کد خبر : 1791154 | 18 آبان 1400 ساعت 20:55 | 44.2K بازدید | 4 دیدگاه

آنتونیو کونته:

در بالاترین‌ سطح کار می‌کنم و این پول حقم است

آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، واکنش جالبی به حقوق دریافتی بالایش نشان داد.

در بالاترین‌ سطح کار می‌کنم و این پول حقم است

به گزارش "ورزش سه"، بعد از چند نتیجه ضعیف تاتنهام بالاخره صبر سران باشگاه لندنی به پایان رسید و آنها نونو اسپریتو را برکنار کردند. بعد از شایعاتی که در مورد سرمربی بعدی تاتنهام وجود داشت نهایتاً این آنتونیو کونته بود که هدایت آنها را برعهده گرفت. در تابستان نیز شایعاتی پیرامون حضور سرمربی ایتالیایی در تاتنهام مطرح شده بود اما نهایتاً این اتفاق با چند ماه تاخیر رقم خورد.

 

بحث در مورد حقوق آنتونیو کونته همواره داغ بوده است و حالا گاتزتا دلو اسپورت فاش کرده که این سرمربی ایتالیایی سالیانه 18 میلیون یورو حقوق در تاتنهام دریافت می کند. کونته در واکنش به این موضوع شوخی جالبی انجام داد و گفت: "آیا حقوق من شبیه زدن بانک است؟ من فکر می کنم هر تیمی که بخواهد من را استخدام کند این دستمزد هم یک ضربه بزرگ برایش خواهد بود. این در حالی است که شما کار خود را خوب و درست انجام می دهید. من کارهایم را در اوج انجام می دهم و درست است که چنین پولی به من داده شود."

 

 

1662148

 

 

آنتونیو کونته در ادامه پیرامون اهداف تاتنهام در ادامه فصل نیز گفت: "قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر یک چالش خواهد بود. لیگ برتر بسیار دشوار است اما ما تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد تا در هر بازی بهترین عملکرد را ارائه دهیم. همچنین به دنبال این خواهیم بود که در رقابت‌های لیگ کنفرانس اروپا نیز نمایش های خوبی داشته باشیم."

دیدگاه‌ها