کد خبر : 1791186 | 19 آبان 1400 ساعت 00:04 | 58.9K بازدید | 29 دیدگاه

بازگشت فرمانده - نکو و سوت و فریاد 

گنبد آهنین لیگ دوباره در کوره ریخته گری(عکس)

باشگاه در بدو تأسیس رنگ خود را از بین دو طیف زرد و قرمز انتخاب کرده است. رنگ‌هایی که قرار بود یادآور زبانه‌های آتش در کوره و شکل‌گیری شمش‌های فولاد باشد.

گنبد آهنین لیگ دوباره در کوره ریخته گری(عکس)

به گزارش ورزش سه، اگر چه این رنگ در تقابل با رنگ غالب در شهر اهواز تعریف می‌شود، آنچه که فولادی‌ها از تیم جنوب، دیگر قطب قدیمی این شهر وام گرفته بودند به سرعت تبدیل به باشگاهی پر امکانات و دارای فلسفه و نگاهی به آینده شد. باشگاهی که پس از چند سال دست و پا زدن برای بقا در لیگ، با کشف نسل طلایی به قهرمانی در لیگ رسید و چند سال بعد آن را تکرار کرد.

 

فولاد در فوتبال ایران باشگاهی است خوشنام و مشهور به جوان‌گرایی و موفقیت‌های نسبتا پرشمار و مربیان و بازیکنان سرشناس. آن‌ها فصل جدید را با یک سرمربی جدید با سابقه قهرمانی در لیگ برتر آغاز کردند و خیلی زود دوباره سوت را به مربی فصل گذشته سپردند. 

 

 

1662832

 

 


جواد نکونام درست در روز حضور دوست مشهورش ژاوی هرناندز(در تمرین بارسا) ، تمرین فولاد را زیر نظر گرفت. نکونام که با لباس ورزشی ارغوانی و با همان موهای مرتب همیشگی با دستیاران سابقش در هتل آزادی مستقر شده بود، بازیکنان فولاد را به تمرین فرا خوانده و ظهر امروز از آن‌ها در لابی هتل استقبال کرد. انگار که هیچ اتفاقی نسبت به فصل گذشته رخ نداده به جز یک وقفه کوتاه دوباره قرار است همانچه که در دو سال و نیم گذشته رخ داد، دوباره رخ بدهد.

 

 

1662872

 

 

  حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل، اسماعیل گودرزی و جواد مقدسی دو عضو هیأت مدیره باشگاه در تمرین حاضر شدند و صحبت‌هایی با بازیکنان انجام دادند که خلاصه‌اش حمایت همه جانبه از سرمربی جدید و البته اسبق فولاد است. مربی‌ای که جدایی اش از فولاد تنها زمانی را علیه این باشگاه سهمیه آسیایی گرفته از بین برد اما به نظر می‌رسد همه بازیکنان انگیزه خود را از همان تمرین اول برای جبران امتیازات از دست رفته نشان داده‌اند‌.


نکونام که در جمع شاگردان سابقش چندان غریبی نمی‌کرد حرف‌هایی به زبان آورد که به گوش‌ها آشنا بود. او گفت: خوشحالم که دوباره در خدمت باشگاه بزرگ فولاد هستم و قطعا با کمک هم می‌توانیم دوباره با هم کارهای بزرگی انجام دهیم و دل مردم خوزستان را شاد کنیم. قهرمانی در جام حذفی یک افتخار برای همه ما بود اما دیگر نباید به گذشته فکر کنیم و باید چشممان به موفقیت دو جاه‌طلبی های جدید باشد و این اتفاق نمی‌افتد جز اینکه همه با هم پیشرفت کنیم و دوباره موفقیت‌ها را کنار هم جشن بگیریم.

 

 

1662873

 

 

این عکس‌هایی از تمرین اول فولاد است که البته با سیاست‌های جواد نکونام و انتشار تصاویر محدود از آن نمی‌شود از کم و کیف فنی آن سر در آورد اما آن‌هایی که در اطراف زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی در حال تردد بودند، انگار صدای گروه سخت‌کوش و عرق کرده را می‌شنیدند که دوباره گنبد آهنین لیگ را به سمت کوره ریخته گری هل می‌دهند، خط دفاعی که باز شدنش آرزوی همه تیم‌های لیگ بود و عبور از آن تقریبا غیر ممکن.

 

 

1662874

 

 

فولاد با تو در ۲۶ دیدار اخیر خانگی هیچ شکستی را تجربه نکرد و حالا قرار است دوباره خود را در همان ریل قرار بدهد. تعطیلات روزهای فیفا خیلی زود به پایان خواهد رسید و رقابت‌های لیگ آغاز خواهد شد. دوباره باید جواد نکونام و دستیارانش را کنار خط ببینیم که چه سر و صدا و جنب و جوشی راه انداخته‌اند.

 

 

1662878

 

 

1662875

دیدگاه‌ها