کد خبر : 1792830 | 27 آبان 1400 ساعت 19:33 | 10.1K بازدید | 1 دیدگاه

دوری 15 روزه مهاجم اینتر از میادین

الکسیس سانچز، مهاجم اینتر، به دلیل مصدومیت از ناحیه ماهیچه حداقل تا 15 روز قادر به همراهی این تیم نیست.

دوری 15 روزه مهاجم اینتر از میادین

به گزارش "ورزش سه"، اینتر در رقابت‌های این هفته لیگ ایتالیا باید به مصاف ناپولی برود و به نظر می‌رسد که غیبت سانچز خبر بدی برای سیمونه اینزاگی است که امیدوار بود بتواند از این بازیکن در این دیدار استفاده کند.

اینتر در حال حاضر با معضل مصدومیت بازیکنانش در اردوی تیم‌های ملی روبروست و پیش از این نیز اعلاتم شد که استفان دی فرای با مشکلی مشابه قادر به همراهی این تیم نخواهد بود.

سانچز در جریان شکست 0-2 تیم ملی شیلی برابر اکوادور در رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2022 در منطقه آمریکای جنوبی دچار مصدومیت شده و از زمین بازی بیرون رفته بود.

 حالا اسکای اسپورت ایتالیا مدعی شده که این بازیکن از ناحیه مفصل ران مصدوم است و نمی‌تواند حداقل تا 15 روز تیمش را همراهی کند. گفته می‌شود تست‌های پزشکی روی او در هفته آینده بار دیگر تکرار خواهد شد تا شرایط این بازیکن مورد ارزیابی مجدد قرار بگیرد.

 

1650189

 

این بازیکن 32 ساله که به عنوان بازیکن آزاد از منچستریونایتد جدا شده و به جمع بازیکنان اینتر پیوسته تا به حال در این فصل 10 بازی با پیراهن نراتزوری انجام داده است.

اما سانچز پیش از این نیز سه بازی را به دلیل مصدومیت از ناحیه ماهیچه از دست داده بود و حالا بار دیگر با مشکلی مشابه از اردوی تیم ملی شیلی به تیم باشگاهی‌اش برگشته است.

شاگردان اینزاگی روز یکشنبه در چارچوب مسابقات هفته سیزدهم سری A در دیداری حساس به مصاف ناپولی صدرنشین می‌روند. آنها با 25 امتیاز از 12 بازی در رده سوم ایستاده‌اند و امیدوار هستند که با پیروزی در این بازی بتوانند فاصله خود را با ناپولی 32 امتیازی در صدر جدول کاهش دهند.  

دیدگاه‌ها