کد خبر : 1793113 | 29 آبان 1400 ساعت 10:48 | 10.8K بازدید | 1 دیدگاه

موسوی: باید جو آرام باشد

از این هیئت رییسه انتخاب سرمربی بیرون نمی‌آید

نایب رئیس زنان فدراسیون فوتبال در لفافه و بدون آن‌که اسمی را بر زبان بیاورد، اختلافات درونی فدراسیون را دلیل عدم انتخاب سرمربی تیم ملی فوتسال زنان دانست.

از این هیئت رییسه انتخاب سرمربی بیرون نمی‌آید

به گزارش "ورزش سه" قصه انتخاب سرمربی تیم ملی فوتسال زنان، به یک چالش بزرگ برای فدراسیون فوتبال تبدیل شده است؛ موضوعی که پروسه آن از مردادماه سال جاری کلید خورد اما با گذشته بیش از سه ماه از جلسات و مذاکرات انجام شده، فدراسیون فوتبال هیچ تصمیمی برای پرافتخارترین تیم فوتسال زنان قاره آسیا نگرفته است.

 

بحث اصلی درباره انتخاب سرمربی، به اختلافات درونی هیات‌رئیسه و دخالت اعضای دیگر کمیته‌ها در امورات کمیته زنان بر می‌گردد؛ مسئله‌ای که صراحتاً در ماه‌های گذشته در فدراسیون فوتبال رخ داده و نایب رئیس زنان فدراسیون فوتبال نیز سعی کرد تا در آرامش نسبت به حواشی واکنش نشان بدهد و آن را به نوعی مدیریت کند.

 

شهره موسوی که در آخرین وعده‌اش اعلام کرده تا پیش از شروع لیگ برتر فوتسال زنان در مهرماه سرمربی تیم ملی مشخص می‌شود، اشاره‌ای به شیطنت‌ها و حواشی شکل گرفته داشت و در آخرین مصاحبه خود این‌چنین گفت: آقای صانعی خیلی کمک کردند، من چندین بار با ایشان صحبت کردم و جلسات متعددی با ایشان داشتم و جا دارد از آقای صانعی تشکر کنم، متاسفانه برخی از دوستان همراهی نکردند وگرنه در همان مهرماه تکلیف تیم ملی فوتسال و سرمربی آن مشخص می‌شد.

 

1666039

 

او بدون آن‌که اسمی از شخصی بیاورد، در توضیح تاخیر ایجاد شده برای تیم ملی فوتسال زنان گفت: حاشیه‌های بسیار زیادی را در فضاهای مختلف ایجاد کردند و هنوز هم دارند به حواشی ادامه می‌دهند، بحث اختیار یک طرف است اما این‌که بخواهیم در فضایی آرام و به دور از حاشیه به کارمان بپردازیم، بحث دیگری است؛ انشالله فوتسالیست‌های ما آسیب نمی‌بینند، این وظیفه من به عنوان نایب رئیس زنان فدراسیون است که بتوانم فضا را دور از حاشیه نگه دارم، هیچکس در فضای پر از تنش به موفقیت نمی‌رسد.

 

نایب رئیس زنان فدراسیون فوتبال که به نظر گلایه‌مند از اختلافات درونی فدراسیون بود، این‌چنین توضیح داد: اگر ما دوست داریم فوتبال و فوتسال ما به موفقیت دست پیدا کند، اولین وظیفه همه ما این است که فضای آرام ایجاد کنیم؛ این‌که ما فضاسازی کنیم درست نیست، چراغ فوتسال روشن است و مسئله حل خواهد شد، البته نه با اسم بردن از افراد و این‌که بخواهیم جو ایجاد کنیم.

 

موسوی درباره زمان انتخاب سرمربی هم تاریخی را مشخص نکرد و گفت: درباره انتخاب سرمربی با آقای عزیزی‌خادم صحبت کرده‌ام و جلسه‌ای را به‌زودی خواهیم داشت، چون آقای عزیزی‌خادم درگیر مسابقات فوتبال مردان بودند، انشالله در اولین فرصت رزومه‌ها آماده شده و تقدیم‌شان می‌کنیم و با همراهی دبیرکل محترم و هیات‌رئیسه و جمع‌بندی انجام شده، سرمربی تیم ملی فوتسال زنان معرفی می‌شود و دل‌نگرانی فوتسالی‌ها حل خواهد شد. قول می‌دهم که بتوانیم از موفقیت‌های گذشته فوتسال دفاع کنیم.

 

1666037

 

جالب آن‌که به جز وعده‌های شهره موسوی، حدود یک ماه قبل شهاب‌الدین عزیزی‌خادم رئیس فدراسیون فوتبال در برنامه فوتبال برتر وعده داده بود که در یک هفته آینده سرمربی تیم ملی فوتسال زنان مشخص خواهد شد که این وعده عملیاتی نشد.

 

به نظر می‌رسد تعویق بازی‌های داخل سالن آسیا به سال آینده و هم‌چنین برگزاری جام ملت‌های آسیا در شهریور 1401 باعث شده تا شهره موسوی با آرامش و مدیریت حواشی و اختلافات ایجاد شده در درون هیات‌رئیسه که چندی پیش اخبار جنجالی از آن منتشر شده بود، بخواهد سکاندار جدید تیم ملی فوتسال زنان را با همراهی رئیس فدراسیون فوتبال مشخص کند.

 

باید دید این قصه جنجالی و پرماجرا در ماه‌های گذشته سرانجام چه زمانی تکلیف آن مشخص خواهد شد و فدراسیون فوتبال بعد از ساماندهی دیگر تیم‌های ملی، تیم ملی فوتسال زنان را هم که قهرمان دو دوره متوالی جام ملت‌های آسیا بوده از رکود خارج می‌کند و سرمربی این تیم معرفی می‌شود.

دیدگاه‌ها