کد خبر : 1793311 | 30 آبان 1400 ساعت 00:05 | 16.9K بازدید | 6 دیدگاه

96 دقیقه از ما بهتر بودند؛

آرتتا: من و کلوپ فقط از تیم خود دفاع کردیم

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال درگیری لفظی با یورگن کلوپ را مسئله بزرگی نمی داند.

آرتتا: من و کلوپ فقط از تیم خود دفاع کردیم

به گزارش "ورزش سه"، روند نتایج درخشان آرسنال در هفته های پیش از تعطیلی بازی های ملی امشب قطع شد و آنها امشب در استادیوم آنفیلد با چهار گل مغلوب لیورپول شدند. در اواسط نیمه اول درگیری لفظی شدیدی بین میکل آرتتا و یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول ایجاد شد و آرتتا معتقد است طرفین در این صحنه فقط به دفاع از تیم خود پرداخته اند.

 

میکل آرتتا گفت: من در گذشته دیده ام که بزرگترین تیم های جهان به این زمین آمده و نتایج ضعیفی گرفته اند. عملکرد لیورپول برای 96 دقیقه از ما بهتر بازی کرد و این دیدار در واقع تفاوت سطح دو تیم است. بازیکنان این تیم شش سال است در کنار یکدیگر بازی می کنند و این رویه در مسابقه امشب کاملا ملموس بود.

 

1666392

 

البته ما در نیمه اول این بازی واقعا خوب رقابت کرده و پا به پای حریف در تمامی دقایق بازی کردیم. بع نظر من لیورپول موقعیت های خود را داشت و ما نیز لحظات خطرناکی روی دروازه حریف خلق کردیم. در ادامه یک گل مردود به ثمر رساندیم و سپس دروازه ما از روی یک ضربه ایستگاهی از سمت راست توسط سادیو مانه باز شد. البته نباید فراموش کرد لیورپول در حال حاضر بهترین تیم لیگ برتر محسوب می شود.

 

درگیری در اواسط نیمه اول ببا یورگن کلوپ؟ در آن لحظه تنها او سعی می‌کرد از تیم خود دفاع کند و من نیز از تیم خودم دفاع می‌کردم. به نظر من که کل ماجرا همین بود، اما فضای استادیوم از ابتدا باورنکردنی بود."

دیدگاه‌ها