کد خبر : 1793340 | 30 آبان 1400 ساعت 09:50 | 3.6K بازدید | 0 دیدگاه

نساجی–پیکان در استادیوم شهدای ساری

با تصمیم باشگاه نساجی دیدار این تیم در برابر پیکان از هفته ششم لیگ برتر روز چهارشنبه در استادیوم شهدای ساری برگزار می شود.

نساجی–پیکان در استادیوم شهدای ساری 

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست نساجی در برابر صنعت نفت و اعتراض به کیفیت زمین استادیوم شهدای ساری از سوی کادر فنی نساجی این طور گفته شد که نساجی دیدار بعدی خانگی را در تهران و احتمالا در استادیوم شهید دستگردی برگزار می کند اما برنامه ریزی تیم مازنی برای تدوام بازی های خانگی خود در استادیوم شهدای ساری است. البته بعد از بازی نساجی در برابر صنعت نفت تلاش هایی صورت گرفت که چمن استادیوم شهدای ساری وضعیت مطلوبی به خود بگیرد به خصوص که در این چمن به جز بازی های نساجی هیچ مسابقه و تمرینی در آن برگزار نمی شود. 

 

از سویی در صورت برگزاری بازی های هفته ششم با حضور تماشاگر به سود نساجی است ادامه دیدارهای خانگی خود را در استادیوم شهدای ساری برگزار کند به این خاطر که با توجه به فاصله کم بین شهر قا ئمشهر و ساری می تواند از حمایت تماشاگران سود ببرد. 

 

استادیوم شهید وطنی قائمشهر بعد از برداشتن چمن مصنوعی در حال زیر سازی برای کاشت چمن طبیعی است. روند بازسازی این استادیوم بر خلاف وعده های داده شده خوب پیش نمی رود و این موضوع با اعتراض مجتبی ابراهیمی – مدیر رسانه ای باشگاه نساجی پیش از بازی با استقلال  روبرو شد که او گفته بود استادیوم شهید وطنی قا ئمشهر به دلیل بارندگی های اخیر و متوقف شدن روند بازسازی تبدیل به استخر ماهی شده است. البته استاندار مازندران بعد از بازی نساجی در برابر استقلال که با نتیجه مساوی بدون گل همراه بود ضمن تحسین تیم نساجی قول داد هر کمکی لازم باشد در راستای حمایت از نساجی دریغ نخواهد کرد.

دیدگاه‌ها