کد خبر : 1794201 | 03 آذر 1400 ساعت 23:06 | 9.3K بازدید | 4 دیدگاه

برزیلی تمام نشدنی فولاد؛ همه جا شیمبا (عکس)

مهاجم باتجربه فولاد در بازی امشب تک گل تیمش را مقابل ذوب آهن به ثمر رساند.

برزیلی تمام نشدنی فولاد؛ همه جا شیمبا (عکس)

به گزارش ورزش سه، جواد نکونام در بازگشت به نیمکت فولاد دو برد متوالی کسب کرده است؛ این تیم در هفته ششم با سوپر گل لوسیانو پریرا از سد میزبان خود ذوب آهن گذشت تا به فاصله سه امتیازی صدر جدول برسد.

 

در روزی که مشخص بود دو تیم با گارد بسته وارد رینگ شده اند و گلزنی کار سختی خواهد بود، تنها یک شوت مثل شوت شیمبا می توانست قفل دروازه ها را بشکند؛ مهاجم باتجربه فولاد در نیمه اول روی اشتباه بازیکن حریف توپ را در اختیار گرفت، یک نفر را دریبل کرد و از فاصله ای حدود 30 متری دروازه را هدف گرفت.

 

شوت دیدنی شیمبا، قدرت و دقت کافی برای ورود به دروازه را داشت و حبیب فرعباسی هر چه تلاش کرد نتوانست آن را مهار کرد؛ این گونه بود که مهاجم برزیلی فولاد یک بار دیگر در پیراهن این تیم درخشید تا مشخص شود اهوازی ها چرا در نقل و انتقالات با وجود جدایی بسیاری از چهره های شاخص خود، برای حفظ او تلاش کردند و با وجود اینکه خیلی ها شیمبا را استقلالی می دانستند، با این بازیکن دو ساله تمدید کردند.

 

لوسیانو پریرا که تا پیش از بازی امروز 2 گل به ثمر رسانده بود، با گلزنی مقابل ذوب آهن به صدر جدول رده بندی لیگ بیست و یکم صعود کرد. البته گلزنی تنها بخش درخشان بازی شیمبا نبود و این بازیکن کهنه کار با وجود داشتن 38 سال سن، پرتلاش تر از آن چه که تصور می شد ظاهر شد و در نبردهای هوایی، تن به تن و دفاعی هم شاهد حضور پررنگ و موفقش بودیم.

 

گفتنی است که مهاجم 38 ساله فولاد در مجموع 89 گل در لیگ برتر، 9 گل در جام حذفی، 10 گل در مرحله گروهی لیگ قهرمانان و دو گل در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا به ثمر رسانده تا طی 9 سال و اندی با زدن 110 گل، یکی از ماندگارترین نام های خارجی فوتبال ایران لقب بگیرد.

 

عکاس: رسول شجاعی

 

1667773

 

1667774

دیدگاه‌ها