کد خبر : 1796549 | 15 آذر 1400 ساعت 18:34 | 17K بازدید | 4 دیدگاه

واکنش گواردیولا به بحرانی شدن اوضاع کرونایی آلمان

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، پیش از دیدار تیمش مقابل لایپزیش به اوضاع بحرانی آلمان به لحاظ شیوع ویروس کرونا واکنش نشان داد.

واکنش گواردیولا به بحرانی شدن اوضاع کرونایی آلمان

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی در حالی فردا شب به مصاف لایپزیش خواهد رفت که پیش از این صعود شاگردان پپ گواردیولا به عنوان صدرنشین به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا قطعی شده است و این مسابقه برای آنها حکم تشریفاتی را دارد. در سمت مقابل اما لایپزیش برای صعود به لیگ اروپا ملزم به پیروزی مقابل منچسترسیتی است.

 

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، در نشست خبری پیش از دیدار برابر لایپزیش گفت: " همه بچه هایی که فردا بازی می کنند می خواهند برنده شوند و ما به لیگ قهرمانان اروپا احترام می گذاریم. هر بازی فرصت خوبی برای پیشرفت است. بسیاری از کارها را می‌توانیم بهتر انجام دهیم و بازیکنان می‌دانند. فردا یکی دیگر از مواردی است که باید در آن عملکرد خوبی داشته باشیم.

 

 

1666723

 

 

ما برای امتیاز مقابل لایپزیش بازی نمی کنیم و به دنبال پیشرفت هستیم.  این یک بازی تمرینی عالی برای ما محسوب می‌شود. ما به لایپزیش می‌رویم، یک شام خوب می‌خوریم و صعودمان به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا را جشن می گیریم. آنها در این فصل فراز و نشیب هایی داشته اند اما با نمایشی که مقابل پاری‌سن ژرمن داشتند باید 2-0 یا 3-0 برنده می‌شدند.

 

بازی پشت درهای بسته و شیوع نوع جدیدی از ویروس کرونا در اروپا: "ما از جامعه مستثنی نیستیم. ما در خیابان ها راه می رویم، به رستوران می رویم، یک زندگی معمولی داریم. وضعیت به وجود آمده در یک سال و نیم گذشته، باعث شده افراد زیادی جان خود را از دست بدهند. اوضاع در حال بهتر شدن است و مردم بعد از دریافت واکسن دیگر کمتر دچار مرگ و میر می‌شوند. این مهمترین چیز است.

 

در اروپا نوع جدیدی از این ویروس در حال افزایش است و مقامات می‌گویند که حتی در خانه هم ماسک بزنید. ما باید خود را با شرایط وفق دهیم. از طرف دیگر باید مراقب بود و آماده هر اتفاقی باشیم. نگرانی در آلمان این است که وضعیت خوب نیست. همانطور که نخست وزیر می گوید، ماسک زدن و فاصله اجتماعی باید رعایت شود. ما دوست داریم با حضور هواداران بازی کنیم. مقامات در آلمان تصمیم می گیرند که پشت درهای بسته بازی کنیم.

 

 

1671539

 

 

من یک پزشک یا دانشمند نیستم. آنچه در مورد این وضعیت خواندم، مردم می گویند کووید برای همیشه مانند آنفولانزا باقی می ماند اما وقتی واکسن می‌زنید شرایط تغییر می کند. فقط باید خود را با شرایط وفق دهید و تا جای ممکن یک زندگی عادی داشته باشید."

 

شرایط کوین دی بروین: "مثل همیشه باید برای موقعیتش بجنگد. لازم نیست چیزی را به من نشان دهد بلکه باید خودش نشان دهد که برگشته است. کاری که در پنج سال گذشته نیز انجام داده است. وجود او برای تیم بسیار ضروری است و این مسئله را ایلکای گوندوگان و برناردو سیلوا به خوبی می‌دانند."

 

 

1671541

 

 

عملکرد فوق العاده سرمربیان آلمانی: "یولیان ناگلزمان در بایرن مونیخ است. سرمربی ساوتهمپتون استثنایی است و رالف نیز همینطور. سرمربیان آلمانی سطح بالایی دارند و من چیزهای زیادی از آنها یاد می گیرم."

دیدگاه‌ها