کد خبر : 1797859 | 22 آذر 1400 ساعت 01:07 | 10.9K بازدید | 5 دیدگاه

اینتر 4-0 کالیاری: قهرمان دوباره صدرنشین شد

اینتر با پیروزی 4-0 مقابل کالیاری، بار دیگر به صدر جدول سری آ صعود کرد.

اینتر 4-0 کالیاری: قهرمان دوباره صدرنشین شد

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان سیمونه اینزاگی که هفته‌ها پشت سر میلان و ناپولی قرار داشتند، سرانجام توانستند از لغزش‌های پیاپی این دو تیم استفاده کنند و امشب با برتری مقابل کالیاری به صدر جدول برسند.

اینتری ها بازی را بهتر آغاز کردند اما این کالیاری بود که در دقیقه 8 روی یک ضدحمله صاحب موقعیت شد اما ضربه بلانووا را سمیر هاندانوویچ با یک واکنش خوب دفع کرد.

چهار دقیقه بعد نوبت میلان اشکرینیار بود که با یک حرکت انفرادی از خط دفاعی و شوتی سرکش، شانس خود را برای گلزنی امتحان کند اما ضربه او را کرانیو به هر ترتیب ممکن برگشت داد.

برتری بازیکنان میزبان ادامه پیدا کرد و پس از اینکه بازیکنان این تیم یکی دو موقعیت خوب را از دست دادند، سرانجام در دقیقه 29 قفل دروازه کالیاری باز شد. روی یک ضربه کرنر از سمت چپ دروازه کالیاری بود که ارسال تند و تیز هاکان چالهان اوغلو را لائوتارو مارتینز روی تیر اول قطع و گل اول بازی را به نام خود ثبت کرد.

 

1673528

 

بعد از این گل باز هم این بازیکنان اینتر بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند و در دقیقه 41، روی ارسال دامفریس و دخالت بارلا، چیزی نمانده بود که الکسیس سانچس گل دوم بازی را به ثمر برساند اما حضور به موقع دروازه بان کالیاری، مانع از گلزنی این مهاجم شیلیایی شد.

فشار حملات اینتر ادامه پیدا کرد و در دقیقه 43، یک ضربه پنالتی نصیب این تیم شد. دامفریس که روی پاس در عمق الکسیس سانچس صاحب موقعیت شده بود، توسط کرانیو در محوطه جریمه سرنگون شد و داور هم نقطه پنالتی را نشان داد. لائوتارو پشت توپ قرار گرفت تا گل دومش در این دیدار را به ثمر برساند اما ضربه او به ثمر چپ را کرانیو به خوب دفع کرد و توپ برگشتی را هم بارلا به بیرون زد تا نیمه اول با همان یک گل به پایان رسید.

نیمه دوم را هم اینتری ها بهتر آغاز کردند و این بار خیلی زود به گل رسیدند. در دقیقه 50 بود که روی ارسال عالی بارلا از سمت راست، الکسیس سانچس با یک والی تماشایی حساب کار را 2-0 کرد.

 

1673536

 

چهار دقیقه بعد دامفریس با یک فرار خوب از سمت راست می توانست زننده گل سوم اینتر باشد اما ضربه محکم او را کرانیو با پا دفع کرد.

در ادامه بازی برای دقایقی متعادل شد تا اینکه در دقیقه 66 اینتر به گل سوم رسید. چالهان اوغلو که با پاس الکسیس سانچس پشت محوطه جریمه کالیاری صاحب توپ شده بود، بعد از یک حرکت عرضی، با ضربه ای تماشایی توپ را به طاق دروازه حریف کوبید.

 

1673537

 

تنها دو دقیقه بعد لائوتارو گل چهارم را برای اینتر به ثمر رساند. این بار هم بارلا در نقش گلساز ظاهر شد و پاس عالی او به پشت مدافعان را لائوتارو به خوبی کنترل و با یک ضربه دقیق تبدیل به گل کرد.

در دقایق باقی مانده اینتری ها به حملات شان ادامه دادند و می توانستند به گل های بعدی برسند اما واکنش های خوب کرانیو و بی دقتی در زدن ضربات نهایی باعث شد تا توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکند و در نهایت بازی با همان 4 گل به سود اینتر به پایان رسید.

دیدگاه‌ها