کد خبر : 1801273 | 09 دی 1400 ساعت 10:47 | 37.7K بازدید | 15 دیدگاه

در تمجید از عملکرد بی نقص تیم داوری؛

یک ستاره غیرمنتظره در الکلاسیکوی ایران (عکس)

وحید کاظمی برخلاف پیش‌بینی بسیاری از طرفداران فوتبال، عملکرد خوبی در قضاوت بازی پرسپولیس - سپاهان داشت.

یک ستاره غیرمنتظره در الکلاسیکوی ایران (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه کاظمی خوش‌شانس بود که هیچ صحنه دشواری در متن بازی اتفاق نیفتاد اما او پیش‌تر ثابت کرده بود که حتی در بازیهای ساده هم با سوت‌های عجیب و غریب می‌تواند مسابقه را تحت تاثیر قرار دهد و این سوال را ایجاد کند که چرا باید قضاوت یک بازی مهم را در اختیار بگیرد.

 

کاظمی که پیش از این دو بار دیگر هم داور بازی پرسپولیس و سپاهان شده بود، این بار به خوبی جریان بازی را کنترل کرد و موفق شد با سوت‌های دقیق، اجازه اعتراض را به بازیکنان هر دو تیم ندهد تا جایی که حتی یک صحنه اعتراض جدی هم از نیمکت دو تیم وجود نداشت و در نقد عملکرد داوران هم هیچ صحنه به خصوصی ارائه نشد تا برنامه شب‌های فوتبالی آفساید بودن گل پرسپولیس را در معرض کارشناسی قرار دهد و محمد فنایی هم به شکلی کنایه آمیز گفت که این صحنه نیازی به کارشناسی ندارد.

 

1678375

 

وحید که شاید پیش‌تر بیش از آنچه شایسته اش بود، سوت بازیهای مهم را در دست می‌گرفت، در این بازی از ابزار کارت زرد خود به خوبی برای کنترل دو تیم استفاده کرد تا بازیکنانی که همیشه نقش مهره‌های خشن و جنگنده را دارند، خیلی زود با دریافت اخطار، محتاطانه به بازی ادامه دهند.

 

در مجموع او برخلاف پیش‌بینی بسیاری از اهالی فوتبال، ستاره میدانی لقب گرفت که قضاوت آن به صورت طبیعی کاری مشکل است. در فضای اعتراضی فوتبال ایران به عملکرد داوران، این نمایش بی نقص بی شک باعث خوشحالی همه طرفداران خواهد بود.

دیدگاه‌ها