کد خبر : 1801722 | 11 دی 1400 ساعت 19:15 | 22.3K بازدید | 11 دیدگاه

گواردیولا: آرسنال بهتر بود اما ما هم واقعا خسته بودیم

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، می گوید دلیل نمایش نه چندان خوب تیمش خستگی بازیکنان بوده است.

گواردیولا: آرسنال بهتر بود اما ما هم واقعا خسته بودیم

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مهم‌ترین بازی‌های هفته بیست و یکم لیگ برتر انگلیس منچسترسیتی امروز مهمان آرسنال بود که نهایتاً این مسابقه جذاب با گل لحظات پایانی رودری با نتیجه 2-1 به نفع شاگردان پپ گواردیولا به پایان رسید تا سیتی سال جدید میلادی را با یک برد سخت آغاز کرده باشد.

 

پپ گواردیولا در پایان بازی گفت: "به آرسنال تبریک می گویم. آنها بهتر از ما بودند. ما با تیمی روبرو شدیم که از بازی قبلی خود تا مسابقه امروز شش، هفت روز فرصت داشت. این در حالی است که ما فقط دو روز فرصت داشتیم و این مسئله شرایط را دشوار می‌کند. در واقع ما انرژی لازم را نداشتیم.

 

 

1678934

 

 

ما در این فصل با موارد زیادی از ابتلا به کرونا و البته مصدومیت ها روبرو شده ایم. فیل فودن و کایل واکر امروز برگشتند اما در عین حال ما فوق العاده خسته بودیم. آرسنال امروز بهتر بود اما در فوتبال چنین اتفاقاتی رخ می دهد.‌ پیروزی در 11 بازی پیاپی واقعا فوق العاده است. هرگاه که به این تیم نگاه کنید می‌بینید که چهار بازیکن از آکادمی باشگاه در آن حضور دارند.

 

پپ گواردیولا درباره گل لحظات پایانی رودری که باعث پیروزی منچسترسیتی و کسب سه امتیاز توسط این تیم شد نیز گفت: "ما تیمی نیستیم که در دقیقه 90 گل بزنیم. ما هرگز تیمی با چنین ویژگی هایی نیستیم."

 

 

1678918

دیدگاه‌ها