کد خبر : 1801817 | 12 دی 1400 ساعت 13:23 | 17.1K بازدید | 4 دیدگاه

جورجینیو:

فکر نمی‌کردم 2021 اینقدر خوب باشد

جورجینیو، ستاره ایتالیایی چلسی تاکید کرد هدف این تیم در سال جدید فتح تمامی عناوین قهرمانی است.

فکر نمی‌کردم 2021 اینقدر خوب باشد

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در سال 2021 موفق به فتح لیگ قهرمانان شد و بی تردید جورجینیو، سومین بازیکن برتر جهان در رده بندی توپ طلا نقش مهمی در رقم خوردن این موفقیت بزرگ داشت. حالا و بعد از یک سال کار کردن با توماس توخل، جورجینیو به تمجید از این سرمربی آلمانی پرداخته و مدعی شد خیلی زود متوجه شده زیر نظر او امکان کسب موفقیت و عناوین قهرمانی وجود دارد.

 

جورجینیو گفت: "هدف ما کسب موفقیت و فتح عناوین در تمامی مسابقات پیش رو است و برای رسیدن به این اهداف مبارزه خواهیم کرد. چلسی باید به دنبال قهرمانی در تمامی مسابقات در فصل جاری باشد. شما همیشه می خواهید برنده شوید، اما برای رسیدن به این هدف باید سخت کار کرده، به خودتان ایمان داشته باشید و تا جایی که می توانید به تلاش خود ادامه دهید.

 

1637595

 

دوران درخشان سال 2021؟ راستش را بخواهید، اگر 12 ماه پیش از من سوال می کردید انتظار نداشتم چنین اتفاقاتی رخ دهد، زیرا ما هنوز به طور کامل با توماس توخل کار نکرده و با افکار او آشنا نشده بودیم. البته به خوبی می‌دانستیم که در دوران حضور فرانک لمپارد شرایط خیلی خوب پیش نمی‌رود، بنابراین نمی‌توانم بگویم انتظار داشتیم در سال 2021 چنین اتفاقاتی رخ دهد.

 

اما باید اعتراف کنم تنها یک ماه بعد از اینکه توماس توخل هدایت چلسی را بر عهده گرفت و ما تمرینات خود را زیر نظر این سرمربی آغاز کردیم، می توانستم تصور کنم که ما قادر هستیم با او به افتخارات بزرگی دست پیدا کنیم."

دیدگاه‌ها