کد خبر : 1802174 | 13 دی 1400 ساعت 23:43 | 19.8K بازدید | 1 دیدگاه

رانگنیک: ولوز بهترین حریف ما بود

رالف رانگنیک، سرمربی آلمانی منچستریونایتد اعتراف کرد تیمش مقابل ولورهمپتون مستحق شکست بوده است.

رانگنیک: ولوز بهترین حریف ما بود

به گزارش "ورزش سه"، اولین بازی شیاطین سرخ در سال 2021 مقابل ولورهمپتون با شکست همراه شد و آنها در خانه خود با یک گل مقابل این تیم مغلوب شدند. رالف رانگنیک، سرمربی آلمانی یونایتد که اولین شکست خود را روی نیمکت این تیم متحمل شد، اذعان داشت تغییر سیستم در نیمه دوم نیز مانع شکست نشده و در صحنه گل ولورهمپتون بازیکن حریف بدون فشار به توپ ضربه زده است.

 

رالف رانگنیک گفت: "ما نه فردی و نه تیمی امشب اصلا خوب بازی نکردیم. در نیمه اول برای اینکه اجازه ندهیم بازیکنان ولورهمپتون به دروازه ما نزدیک شوند مشکلات فراوانی را تجربه کردیم. وولوز بهترین تیمی بود که ما تا به حال در مقابل خود دیده بودیم و ما امروز مشکلات بیشتری نسبت به بازی های دیگر متحمل شدیم.

 

1679650

 

ولوز با چهار یا پنج هافبک مرکزی بازی می کرد و ما برای کنترل مرکز زمین دچار مشکل شده بودیم. ما تصمیم گرفتیم ترکیب خود را تغییر داده و کنترل بیشتری بر جریان بازی پیدا کنیم. در نیمه دوم آنها موقعیت های زیادی نداشتند، اما ما فرصت های خود را از دست دادیم و حالا باید اعتراف کنیم که ولورهمپتون شایسته پیروزی بود.

 

در صحنه گل حریف نیز ژائو موتینیو ‌توانست بدون هیچ مشکل و فشاری به سمت دروازه ما ضربه بزند. ما از نتیجه و بخشی از عملکردمان در مسابقه امشب واقعا ناامید هستیم. در نیمه دوم ما سیستم تیم را به سه دفاع تغییر داده، کنترل بیشتری داشتیم و در 15 دقیقه  ابتدایی که می توانستیم به گل برسیم.

 

همچنین در صحنه گلی که دریافت کردیم نیز بازیکنان کافی در محوطه جریمه ما حضور داشتند. پاس حریف توسط فیل جونز دفاع شد، اما در این فصل گل های فراوانی به این شکل دریافت کرده ایم."

دیدگاه‌ها