کد خبر : 1802566 | 15 دی 1400 ساعت 23:06 | 44K بازدید | 7 دیدگاه

مدافع ترکیه‌ای در لیست رئال مادرید قرار گرفت

کارلو آنچلوتی به دنبال جذب مریح دمیرال، مدافع ترکیه ای تحت قرارداد یوونتوس برای رئال مادرید است

مدافع ترکیه‌ای در لیست رئال مادرید قرار گرفت

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر اخبار فراوانی در مورد حقوق بالای درخواستی آنتونی رودیگر و انصراف رئال مادرید از جذب مدافع آلمانی چلسی شنیده شده است. اما حالا نشریه ترکیه ای فاناتیک مدعی شد نام مریح دمیرال، مدافع میانی و 23 ساله که فصل درخشانی را در آتالانتا سپری کرده، در لیست خرید کارلو آنچلوتی قرار گرفته و این سرمربی از مدیران رئال مادرید خواسته زمینه انتقال این مدافع جوان به برنابئو را در فصل تابستان فراهم کنند.

 

دمیرال که تحت قرارداد یوونتوس بوده و ابتدای فصل به صورت قرضی راهی برگامو شده، زیر نظر جیان پیرو گاسپرینی پیشرفت فراوانی را تجربه کرده و به یکی از مدافعان مقتدر و باثبات فوتبال ایتالیا تبدیل شدده است. البته آتالانتا این گزینه را دارد که دمیرال را با مبلع 27 میلیون یورو در پایان فصل به صورت دائم جذب کند و رئال مادرید کار آسانی برای جذب این مدافع ترکیه ای نخواهد داشت.

 

1680197

 

کارلو آنچلوتی در حال حاضر بازیکنانی چون ادر میلیتائو، داوید آلابا و البته ناچو را به عنوان مدافع میانی در اختیار داشته و قصد دارد حداقل یک مهره جدید دیگر به لیست خود اضافه کند. شرایط جذب آنتونی رودیگر دشوار شده و مریح دمیرال احتمالا گزینه ای اقتصادی و قابل قبول برای این سرمربی باتجربه خواهد بود.

 

دمیرال در تابستان 2019 و با ملغ 19.5 میلیون یورو راهی تورین شد، اما حضور بازیکنانی چون جورجو کیه لینی و لئوناردو بونوچی و البته ماتیس دی لیخت باعث شد او فرصت چندانی برای درخشش پیدا کند. در نهایت پس از انجام تنها 32 بازی در دو فصل، مریح دمیرال انتقال قرضی به آتالانتا را در تابستان پذیرفته و در این باشگاه تولدی دوباره پیدا کرد.

دیدگاه‌ها