کد خبر : 1802572 | 15 دی 1400 ساعت 23:52 | 20K بازدید | 9 دیدگاه

لینارس 1 - 2 بارسلونا؛ صعود پردردسر تیم ژاوی

بارسلونا در دیداری دشوار در نهایت 1-2 در خانه لینارس به برتری دست یافت.

لینارس 1 - 2 بارسلونا؛ صعود پردردسر تیم ژاوی

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا که در یک ساعت ابتدایی از حریف گمنام خود عقب بوده و فاصله ای تا حذف از کوپا دل ری نداشت، در نهایت در 30 دقیقه پایانی دو بار به گل رسیده و راهی دور بعد شد.

 

بر خلاف تصور این لینارس بود که بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی به گل اول هم دست یافت. روی ارسال دقیق کارنیسر از سمت راست، این هوگو دیاز بود که در میان غفلت مدافعان بارسلونا موفق به گلزنی شد.

 

1680206

 

بارسلونا در صدد جبران برآمده و در دقیقه 25 فرصت داشت گل اول را به ثمر برساند، اما ضربه ریکی پویگ از فاصله ای قابل توجه را رازاک با عکس العملی خوب مهار کرد.

 

دقایقی بعد و روی ارسال دقیق نیکو گونزالز بود که بارسلونا فاصله ای تا زدن گل تساوی نداشت، اما ضربه والی ریکی پویگ در موقعیتی بسیار خوب و در مقابل دروازه به آسمان رفت.

 

در اواخر نیمه اول این بار ضربه زمینی یوردی آلبا از پشت محوطه را دروازه بان لینارس به زیبایی راهی کرنر کرد تا در نهایت نیمه نخست با برتری 0-1 تیم میزبان به اتمام برسد.

 

در دقایق ابتدایی نیمه دوم بود که بارسلونا روی ارسال دنی آلوس از روی یک موقعیت ایستگاهی فرصت خوبی برای گلزنی داشت، اما ضربه سر عثمان دمبله بیرون رفت.

 

اما در دقیقه 60 بارسلونا بالاخره به گل اول دست یافت. روی پاس اسکار مینگوئزا، عثمان دمبله در پشت محوطه صاحب فرصت شده و با ضربه ای فنی و دقیق توانست گل تساوی را به ثمر برساند.

 

1680205

 

اما بارسلونا خیلی زود به گل دوم هم دست یافت. دقایقی بعد خوان خوتگلا از سمت چپ حرکت کرده و بعد از گذر از سد مدافع حریف با ضربه ای دقیق از درون محوطه موفق به زدن گل دوم شد.

 

در دقیقه 75 کاراسدو با حرکت از سمت چپ می توانست دروازه بارسلونا را باز کند، اما ضربه فنی او از پشت محوطه به دیرک دروازه برخورد کرد. لحظاتی بعد این بار عثمان دمبله با ورود به محوطه فاصله ای تا زدن گل سوم نداشت، اما ضربه محکم او نیز به دیرک برخورد کرد. در ادامه اتفاقی رخ نداد و بارسلونا در نهایت 1-2 لینارس را شکست داد.

دیدگاه‌ها