کد خبر : 1803728 | 21 دی 1400 ساعت 17:09 | 7.6K بازدید | 2 دیدگاه

چرا از داخل کشور مدارک ما رد شده است؟

سجادی: محیط بین الملل را جدی نگرفتیم

حمیدرضا سجادی، وزیر ورزش و جوانان می‌گوید مشکلات پرسپولیس و استقلال در بحث حرفه‌ای سازی از سال ۲۰۱۶ مدام پشت گوش انداخته شد.

سجادی: محیط بین الملل را جدی نگرفتیم

به گزارش "ورزش سه"، حمیدرضا سجادی در مورد حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا و همچنین فرصت باقی‌مانده برای اعتراض گفت: پنج روز دیگر فرصت داریم و در یکی دو روز گذشته جلسات متعدد حقوقی را داشتیم و پاسخی را هم امروز برای کمیسیون تهیه کرده بودیم که خدمت‌شان تقدیم شد. چون AFC حق اعتراض و شکایت را برای دو باشگاه اعلام کرده، از این فرصت و مهلت باقی‌مانده استفاده می‌کنیم تا کم و کسر قضیه دقیقا مشخص شود و پاسخ صریحی را می‌خواهیم.

 

او در خصوص رد شدن مدارک سرخابی‌ها توسط مسئولین داخلی گفت: من به عنوان خادم ورزش و جوانان مثل دو مسئول باشگاه همچنان این سوال برایم مطرح است که اگر فدراسیون جمهوری اسلامی ایران نمایندگی از AFC دارد و اگر مجوزی به فدراسیون داده شده که کمیته بدوی و استیناف مسئول رسیدگی به این پرونده‌ها بوده‌اند یک حرکتی را کمیته بدوی شروع کرده و ما دنبال پاسخ این هستیم که چرا از داخل اینگونه اقدام شده و در استیناف یک مهلت سه ماهه را می‌دهند. ما مشغول تکمیل مستندات و مدارک بودیم که به یک باره عنوان شد که شما پنج روز مهلت دارید و برای راستی آزمایی مدارک‌تان را ارسال کنید و همه ما در شوک ماندیم.

 

سجادی ادامه داد: هنوز هم هیچکس این پاسخ دقیق را از داخل به ما نداده است. رابط ما با بیرون فدراسیون فوتبال است و در پایان این پنج روز مدارک را تهیه کردند و آنچه در اختیارات‌شان بود ارسال شد. یک سری تکالیف از سال ۲۰۱۶ باقی‌مانده بود که به قول امروزی‌ها مدام به ماه‌های بعد حواله شده و دلخوش بودیم به مهلت‌های موقتی که باعث سستی، کاهلی و سهل انگاری شده و محیط بین الملل را جدی نگرفتیم و این‌ها همه جمع شد. 

 

او در مورد بحث خصوصی‌سازی سرخابی‌ها گفت: همکاران ما در دولت بسیار زحمت کشیدند و بحث مالکیت مشترک را برطرف کردند. دورخیزی که برای واگذاری و ورود به بورس بود شروع شد و ما دو تا نامه از سازمان خصوصی سازی داریم که تقریبا از نیمه دوم فوریه سال جدید میلادی (اواخر بهمن‌ماه) فرایند خصوصی سازی باید انجام شود و ما به AFC تضمین داده‌ایم. یک سری مقدمات اولیه برای رفتن به بورس وجود دارد و همکاران ما در دولت به دستور ریاست جمهوری و معاون حقوقی، وزیر اقتصاد و دارایی و همینطور از طریق دیپلماسی‌ای که از وزیر امور خارجه کمک گرفتیم، تمام تلاش‌مان را برای حفظ این تیم‌ها کرده‌ایم. الان هم در فرصت باقی مانده تلاش‌مان را خواهیم کرد تا حرف حق‌مان را در دنیای بین الملل فوتبال ثابت کنیم.

دیدگاه‌ها