کد خبر : 1804690 | 26 دی 1400 ساعت 16:15 | 17.2K بازدید | 4 دیدگاه

ادعای دیلی میل:

بازگشت اریکسن به لیگ برتر جدی شد

یک تیم لیگ برتری احتمالا مقصد جدید کریستین اریکسن خواهد بود.

بازگشت اریکسن به لیگ برتر جدی شد

به گزارش "ورزش سه"، یکی از عجیب‌ترین تصاویر در زمین فوتبال در تابستان امسال در جریان رقابت‌های یورو 2020 و زمانی رقم خورد که اریکسن در زمین دچار حمله قلبی شد.

اقدام به موقع سیمون کیائر و حضور کادر پزشکی باعث شد که از اتفاقی ناگوار برای این بازیکن دانمارکی جلوگیری شود و او حالا کم کم آماده بازگشت به میادین می‌شود. اریکسن به کمک یک الکتروشوک قلبی اکنون شرایط مساعدتری نسبت به قبل دارد.

 

 

1680548

 

 

اریکسن چندی پیش قراردادش را با اینتر فسخ کرد و حالا به دنبال باشگاه جدیدی است تا بتواند به آرزویش برای حضور در جام جهانی 2022 قطر برسد.

اریکسن برای ماندن در فرم بدنی خوب مدتی است با اودنسه دانمارک، باشگاه سابقش تمرین می کند. در حالی که گفته می شد او ممکن است به آژاکس برگردد یا برای اودنسه به میدان برود، امروز نشریه دیلی میل ادعا کرد که اریکسن تصمیم خود را گرفته و همین هفته با یک باشگاه انگلیسی قرارداد امضا خواهد کرد.

 

 

1475888

 

 

طبق این گزارش، ستاره دانمارکی با وجود دریافت پیشنهاد از بسیاری باشگاه های اروپایی، بی تاب بازگشت به لیگ برتر است. او که سابقه چند فصل درخشان در تاتنهام را دارد، به زودی بار دیگر بازی در لیگ برتر را تجربه خواهد کرد. دیلی میل به طور مشخص از تیم خاصی نام نبرده ولی همه چیز حکایت از این دارد که او به تاتنهام ملحق خواهد شد. اخیرا آنتونیو کونته سرمربی تاتنهام گفته بود که درهای این باشگاه همیشه به روی اریکسن باز است.

 

 

دیدگاه‌ها