کد خبر : 1805051 | 27 دی 1400 ساعت 20:55 | 60.1K بازدید | 5 دیدگاه

یوونتوس جانشین پائولو دیبالا را انتخاب کرد

در صورت جدایی پائولو دیبالا از یوونتوس، بیانکونری برای جانشینی او به دنبال نیکولو زانیولو خواهد رفت.

یوونتوس جانشین پائولو دیبالا را انتخاب کرد

به گزارش "ورزش سه"، ظاهراً پائولو دیبالا، مهاجم 28 ساله آرژانتینی قرار است با اتمام قراردادش در پایان این فصل از بیانکونری جدا شود و حفره بزرگی در خط حمله این تیم ایجاد کند. یوونتوس مدتی است که برای این احتمال برنامه ریزی کرده است و یک بازیکن همیشه در ذهن آنها بوده است؛ نیکولو زانیولو.

 

 

1682993

 

 

همانطور که توسط توتو مرکاتو گزارش شده است، یوونتوس زانیولو را به عنوان گزینه اصلی جانشینی پائولو دیبالا در تابستان امسال معرفی کرده است؛ البته این تحت شرایطی است که ستاره آرژانتینی حتماً از بیانکونری جدا شود.  این طرح حول محور پنجره نقل و انتقالات آتی می چرخد، زیرا آنها نمی توانند امضای قرارداد او را در دو هفته باقی مانده از بازار نقل و انتقالات زمستانی نهایی کنند.

 

البته در سمت مقابل جالوروسی نیز بیکار نخواهد نشست و به دنبال این است که از جدایی ستاره کلیدی خود جلوگیری کند. در واقع رم به دنبال تمدید با زانیولو است که در حال حاضر تا سال 2024 با این تیم قرارداد دارد. مذاکرات در ماه فوریه از سر گرفته می شود، اما این احتمال وجود دارد که او راضی به تمدید قرارداد نشود که اگر چنین اتفاقی رخ دهد، آن‌وقت یوونتوس شانس زیادی برای به خدمت گرفتن این ستاره ایتالیایی خواهد داشت.

 

 

1675278

دیدگاه‌ها