کد خبر : 1805052 | 27 دی 1400 ساعت 20:53 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

جام حذفی مکانیزم خاص خودش را دارد؛

ربیعی: ما هم در این زمین غریبه هستیم

سرمربی مس رفسنجان می‌گوید جام حذفی جایی برای عرض اندام همه کسانی است که در فوتبال حضور دارند.

ربیعی: ما هم در این زمین غریبه هستیم

به گزارش "ورزش سه"، محمد ربیعی سرمربی تیم مس رفسنجان در نشست خبری پیش از بازی با شهرخودرو حضور یافت و در ابتدا با خیرمقدم به اعضای تیم میهمان گفت: از مردم و هیئت فوتبال سیرجان و رفسنجان و کرمان تشکر دارم. ما به دلیل برودت هوا در شهر سرچشمه و بارش برفی که داریم و از امشب هم ادامه خواهد یافت، نتوانستیم در سرچشمه میزبانی داشته باشیم و نهایت همکاری هم با ما انجام شد.

 

وی افزود: جام حذفی جامی است که مکانیزمی خاص خودش دارد و ربطی به جایگاه تیم ها ندارد. بازی در یک 90 یا 120 دقیقه است و تکلیف یک دور با یک بازی مشخص می‌شود. جملات من گواه این است که ما در شرایطی هستیم که باید واقف بر این باشیم که بازی فردا در مقابل شهرخودرو،  نیازمند شرایط ذهنی خوب است. جام حذفی یک تورنمنت خوب برای عرض اندام خیلی بازیکنها و تیمهاست. خودم سالهای قبل یکی از جاهایی که شناخته شدم در جام حذفی بود که با سایپا مهر کرج سال 90 مقابل استقلال بازی کردیم. امروز هم دو نماینده محترم ما در لیگ قهرمانان در این مرحله کنار رفتند و این شرایط جام حذفی را نشان می‌دهد.

 

او درباره غایبان تیمش گفت: چند بازیکن اصلی را نداریم و بعد از بازی فردا نیاز باشد توضیح خواهم داد. تنها نکته نگران کننده فاصله کم بازی فردا تا بازی سپاهان است. یک روز کمتر از تیم رقیب استراحت خواهیم داشت و روز دوم با سپاهان بازی داریم و این فاصله کم باعث مستهلک شدن همه تیمها شده است. این ارتباط مستقیم با کیفیت لیگ خواهد داشت چون پروژه تمرینی بین مسابقات باید به درستی رعایت شود تا تیمها با تمرین و جلسات نقاط ضعفشان را برطرف کنند اما وقتی فاصله کم است، ما مجبور به ریکاوری هستیم و بازی به بازی می‌رویم. از سازمان لیگ تمکین می‌کنیم، دوستان هم دغدغه خودشان را دارند.

 

ربیعی در مورد تغییرات مکرر در شهر میزبانی تیمش اظهار داشت: یکی از آرزوهایم این است که بتوانیم بازی ای را در حضور هواداران انجام بدهیم. من امروز سر زمین شهدای رفسنجان بودم و مدیران مختلف باشگاه را دیدم و تمام تلاششان را می‌کنند که ما در نیم فصل دوم در رفسنجان حاضر شویم. کیفیت خود زمین مهم است و اگر امروز حرص و جوش می‌زنم که امکانات برسد، آجر آن را با خودم نخواهم برد و این امکانات خواهد ماند. این به نفع باشگاه است و به نفع نتایج این فصل هم هست. ما هم اینجا نسبتا غریبه هستیم، امیدوارم با تلاش و همت مدیران که می‌بینم، یک همت استانی هم پشت این بیاید تا رفسنجان در زمین خودش میزبانی کند. دو سال در زمین چمن مصنوعی بازی و تمرین کردیم، من یک کلمه چیزی نگفتم اما الان می‌بینم این لیاقت در این شهر و باشگاه هست که دارای امکاناتی در خور مجموعه خودش باشد. یعنی یک مجموعه داشته باشد که دو زمین تمرین و استادیوم داشته باشد؛ مثل مجموعه خوزستان و اصفهان و تهران. یکی از امکانات خوب هم در گل گهر است که آن هم با همت خوبی انجام شده و امیدوارم این اتفاق در رفسنجان هم صورت بگیرد.

دیدگاه‌ها