کد خبر : 1805064 | 27 دی 1400 ساعت 22:04 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

فخرالدینی؛ از فرشته نجات تا کابوس حذف

فخرالدینی در لحظات سرنوشت ساز بازی سپاهان و آلومینیوم نقش اول را داشت. او بهترین بازیکن زمین بود

به گزارش "ورزش سه "، بازی سپاهان و آلومینیوم اراک در اراک به دقیقه سه نرسیده بود که تیم میهمان با یک گل از آلومینیوم پیش افتاد.


سپاهان که قبل از بازی دو تیم در جام حذفی با آلومینیوم و چند روز قبل مساوی کرده بود و در لیگ فصل قبل دو برد برابر این تیم داشت بعد از این گل نیمه خیلی سختی را سپری کرد.
فشار زیاد تیم آلومینیوم از جناحین و بخصوص جناح راست این تیم و اضافه شدن فخرالدینی و شریفات  به حمله وران تیم اراکی، عرصه را به خط دفاعی سپاهان سخت کرد تا بالاخره خود فخرالدینی با ضربه ای دقیق و حساب شده از روی ضربه آزاد گل تساوی این تیم را به ثمر برساند.


فخرالدینی که بر اساس آمار سایت یازده بهترین بازیکن زمین انتخاب شد با دو ضربه به چهارچوب و سه خطای متحمل شده در ضربات پنالتی و در مهمترین ضربه آلومینیوم که می توانست منجر به پیروزی اراکی ها شود، پنالتی پنجم را از دست داد تا برای لحظاتی کابوس حذف تیم شود.


دفاع راست دونده رسول خطیبی که قبل از آغاز ضربات پنالتی ها با تمام وجود با پورحمیدی صحبت می کرد، دقایقی بعد با از دست رفتن پنالتی سروش رفیعی و ضربه امید  سینک خوشحالترین بازیکن زمین بود تا این بار برخلاف رقابت های حذفی سال ۹۵که سپاهان حذف آلومینیوم را رقم زد، این نماینده اراک باشد که حکم حذف اصفهانی ها را صادر می کند.

 

1683552

دیدگاه‌ها