کد خبر : 1805308 | 29 دی 1400 ساعت 00:32 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

دروازه‌بان تیم ملی هندبال: استرالیا تیم قدری نبود

محمد سیاوشی گفت: بازی مقابل استرالیا خوب بود، استرالیا تیم قدری نبود که جلوی ما عرض اندام کند.

دروازه‌بان تیم ملی هندبال: استرالیا تیم قدری نبود

به گزارش ورزش سه، دروازه‌بان تیم ملی هندبال در گفت‌وگو با ایسنا، بعد از بازی مقابل استرالیا گفت: بازی خوبی بود. استرالیا تیم قدری نبود که جلوی ما عرض اندام کند. در نهایت بازی خوبی از آب درآمد. بازیکنان جوان ما خیلی خوب ظاهر شدند. هر چند که دو سه بازیکن استراحت کردند اما بازیکنان جوان تیم خیلی خوب کار کردند.

 

سیاوشی در ادامه گفت: در کل بازی با استرالیا بازی خوبی بود. استرالیا هم تیم خوبی داشت ولی اول بازی اسیر ما شدند و دیگر نتوانستند به چیزی که می‌خواهند در زمین برسند. به کادر فنی و بازیکنان تبریک می‌گویم.

 

وی در خصوص عملکرد خوبش در نیمه اول بازی و سیوهایش گفت: دروازه‌بان با توپهایی که می‌گیرد وظیفه‌اش را انجام می‌دهد. دروازه‌بان زمانی خود را نشان می‌دهد که سیو های بیشتری داشته باشد. وقتی دفاع خوب عمل کند دروازه‌بان هم باید به آنها کمک کند و برعکس.

 

سیاوشی افزود: بازیکنان دفاعی هم در طول بازی خیلی خوب بودند و از آنها تشکر می‌کنم. با اینکه استرالیا شوترهای خوبی نداشت اما بازیکنان ما اجازه به آنها نمی‌دادند که به دفاع ما نفوذ کنند. آنها مجبور می‌کردند که از دور شوت بزنند که این برای ما دروازه‌بان‌ها بهتر است و کار را راحت تر می‌کند.

 

او گفت: امیدواریم که بازی به بازی این روند را ادامه بدهیم. فردا مقابل هند به میدان می‌رویم، از پیش برنده نیستیم و هیچ بازی را دست کم نمی‌گیریم. به امید خدا بازی با عربستان را هم با برد تمام کنیم تا به عنوان سرگروه بالا برویم و در گروه خوبی قرار بگیریم و به قهرمانی جهان برسیم. 

 

دروازه بان تیم ملی هندبال اضافه کرد: هر چند قصد و هدف ما صعود به قهرمانی جهان است اما بیشتر می‌خواهیم روی سکوی آسیا باشیم تا هم خودمان و هم جامعه هندبال خوشحال باشند. 

دیدگاه‌ها