کد خبر : 1805451 | 29 دی 1400 ساعت 21:20 | 15K بازدید | 0 دیدگاه

ثبت یک آمار منفی در کارنامه توخل بعد از شش سال

بعد از حدود شش سال یک آمار منفی و تلخ در کارنامه توماس توخل به ثبت رسیده است.

ثبت یک آمار منفی در کارنامه توخل بعد از شش سال

به گزارش "ورزش سه"، در اواسط فصل گذشته بود که توماس توخل رسماً جای فرانک لمپارد را در چلسی گرفت و هدایت این تیم لندنی به او داده شد. توخل از همان ابتدا توانست تحول عظیمی در چلسی ایجاد کند و نهایتاً در پایان فصل دست به کار بزرگی زد و با این تیم به مقام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا دست یافت.

 

شروع فصل جاری نیز برای چلسی و توماس توخل فوق العاده بود و آنها چند هفته صدر جدول لیگ برتر انگلیس را هم به خود اختصاص داده بودند اما رفته رفته این تیم نتایج ضعیفی کسب کرد و نهایتاً این موضوع باعث شد که آبی های لندن به رده سوم جدول سقوط کنند و با توجه به فاصله ایجاد شده با منچسترسیتی تقریباً امید خود را برای قهرمانی از دست داده باشند.

 

 

1683905

 

 

چلسی شب گذشته در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر انگلیس مقابل برایتون قرار گرفت و نهایتاً یک بار دیگر در کسب پیروزی ناکام ماند. آبی‌ها در حالی با نتیجه 1-1 مقابل حریف خود متوقف شدند که این موضوع باعث شد یک آمار منفی در کارنامه سرمربی آلمانی به ثبت برسد. چلسی در چهار بازی گذشته خود پیروز نشده است (سه مساوی و یک باخت). در واقع از  سال 2016 و زمانی که توخل هدایت دورتموند را برعهده گرفت این اولین بار است که تیم‌های او چهار بازی پیاپی در کسب پیروزی ناکام مانده اند.

دیدگاه‌ها