کد خبر : 1806318 | 04 بهمن 1400 ساعت 01:10 | 8.6K بازدید | 4 دیدگاه

میلان 0-0 یوونتوس: یک تساوی تقدیم به اینتر

دیدار تیم های میلان و یوونتوس از هفته بیست و سوم سری آ با تساوی 0-0 به پایان رسید.

میلان 0-0 یوونتوس: یک تساوی تقدیم به اینتر

به گزارش "ورزش سه"، دوتیم که برای کاهش فاصله با دیگر مدعیان از جمله اینتر صدرنشین مقابل هم قرار گرفتند، در نهایت امتیازات را تقسیم کردند.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد. در دقیقه 13 بود که روی حرکت خوان کوادرادو یوونتوس صاحب موقعیت شد اما ضربه او با برخورد به وستون مک‌کنی به بیرون رفت.

چند دقیقه بعد نوبت میلانی ها بود که اولین موقعیت جدی را روی دروازه حریف ایجاد کنند و در دقیقه 20، رافائل لیائو روی یک و دو با زلاتان، پشت محوطه جریمه صاحب موقعیت شد اما ضربه او را شزنی با واکنشی به موقع دفع کرد.

بازی متعادل دنبال شد تا اینکه در دقیقه 30، دیاز با توپ ربایی از لوکاتلی، کالابریا را صاحب موقعیت کرد اما این ضربه او از بالای دروازه یووه به بیرون رفت.

 

1685258

 

برتری میلانی ها ادامه داشت و در دقیقه 34، روی یک ضربه ایستگاهی، ابتدا ضربه الیویه ژیرو به دیوار دفاعی برخورد کرد و توپ برگشتی را تئو هرناندز زد که کیه‌لینی با حضور به موقع توپ را دفع کرد.

در دقایق پایانی نیمه اول تلاش دو تیم برای ایجاد موقعیت ثمری نداشت و در نهایت این نیمه با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم هم بازی متعادل آغاز شد تا اینکه در دقیقه 51، روی ارسال بنتانکور، این موراتا بود که می توانست گل اول بازی را به نام خود ثبت کند اما ضربه او راهی به چهارچوب دروازه میلان پیدا نکرد.

 

1685257

 

پنج دقیقه بعد لیائو روی همکاری با دیاز پشت محوطه جریمه میلان صاحب فرصت شد اما ضربه او دقیقا به جایی رفت که شزنی حضور داشت.

حملات دو تیم ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 63، تئو هرناندز می توانست میلان را پیش بیندازد اما این بار هم شزنی دروازه اش را بسته نگه داشت.

در ادامه کمی از تب و تاب بازی کاسته شد و دو تیم بدون اینکه موقعیتی روی دروازه هم ایجاد کنند، بازی را دنبال کردند. در نهایت در این نیمه هم توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و دو تیم با تساوی بدون گل به کارشان پایان دادند.

دیدگاه‌ها