کد خبر : 1806380 | 04 بهمن 1400 ساعت 12:07 | 16.7K بازدید | 5 دیدگاه

مهاجم هلندی تا پایان فصل در بارسا ماندنی شد

لوک دی یونگ، مهاجم هلندی بارسلونا، تا پایان فصل در این باشگاه حضور خواهد داشت.

مهاجم هلندی تا پایان فصل در بارسا ماندنی شد

به گزارش "ورزش سه"، دی یونگ با نظر رونالد کومان در تابستان گذشته به بارسلونا پیوست اما نتوانست عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارد.

پس از حضور ژاوی روی نیمکت این تیم به جای کومان، بسیاری باور داشتند که او به زودی این تیم را ترک خواهد کرد، چرا که این مربی اعتقادی به این بازیکن نداشت.

با این حال مصدومیت بسیاری از بازیکنان حاضر در خط حمله از جمله آنسو فاتی و ممفیس دیپای و همچنین خداحافظی سرخیو آگوئرو از دنیای فوتبال به دلیل مشکلات قلبی باعث شد که ژاوی چاره‌ای جز استفاده از دی یونگ نداشته باشد.

همین اتفاق باعث شد که این مهاجم هلندی انگیزه بسیاری برای اثبات توانایی‌هایش در غیاب ستاره‌های تیم داشته باشد و با حضور در میدان گل‌های مهم و حساسی را برای بارسلونا به ثمر برساند.

 

1684993

 

حالا کوپه خبر داده که دی یونگ در حال رسیدن به آرزویش است و باشگاه بارسلونا تصمیم گرفته که این بازیکن را تا تابستان سال آینده در ترکیبش حفظ کند.

این در حالی است که پیش از این اعلام شده بود که مدیران این باشگاه به صورت جدی به دنبال یافتن تیمی هستند تا در پنجره نقل و انتقالات زمستانی این بازیکن را به آنجا منتقل کنند و از باشگاه کادیز نیز به عنوان گزینه اصلی نام برده می‌شد.

این مهاجم موفق شده بود در سه بازی اخیرش در ترکیب بارسا سه گل به ثمر برساند و در بازی شب گذشته برابر آلاوس نیز در ترکیب اصلی قرار داشت اما موفق به باز کردن دروازه حریف نشد.

دیدگاه‌ها