کد خبر : 1806762 | 06 بهمن 1400 ساعت 11:37 | 10.5K بازدید | 1 دیدگاه

لیگ کاپ پرتغال

سانتاکلارا و محبی؛ در آستانه صعود به فینال

دیدار دوم نیمه نهایی لیگ کاپ پرتغال امشب در لیسبون بین تیم های اسپورتینگ و سانتاکلارا برگزار می شود و تیم برنده حریف بنفیکا در بازی نهایی خواهد شد.

سانتاکلارا و محبی؛ در آستانه صعود به فینال 

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته دیدار بنفیکا – بوآویشتا در وقت قانونی و اضافه با نتیجه یک بر یک به پایان رسید و در ضربات پنالتی تیم بنفیکا با نتیجه 3-2 پیروز شد و به دیدار پایانی این مسابقات راه پیدا کرد. با برگزاری مسابقه اسپورتینگ – سانتاکلارا چهره دیگر تیم فینالیست این مسابقات روشن خواهد شد. 

 

تیم سانتاکلارا با پیروزی دو بر صفر در خانه مورینسی در هفته نوزدهم لیگ برتر پرتغال با روحیه در این بازی گام به میدان خواهد گذاشت و امیدوار است با عبور از سد حریف اسمی خود به یک موفقیت بزرگ دست پیدا کند؛ حضور در فینال لیگ کاپ پرتغال در فصل 2022-2021. این می تواند یک افتخار بزرگ برای محمد محبی باشد که اولین فصل حضور خود در  فوتبال پرتغال را تجربه می کند. 

 

محمد محبی از بند مصدومیت از ناحیه کمر رهایی پیدا کرده و در بازی قبلی سانتاکلارا در حضور 14 دقیقه ای در میدان موجب اخراج بازیکن تیم مورینسی شد و یک گل هم برای تیمش به ثمر رساند و به نظر می رسد امشب شانس بیشتری برای حضور در میدان پیدا کند. حضور این بازیکن در ترکیب ثابت سانتاکلارا کمی دور از انتظار است به این خاطر که به تازگی از بند مصدومیت رهایی پیدا کرده اما پیش بینی می شود دقایق بیشتری برای سانتاکلارا به نسبت دیدار با مورینسی بازی کند. 

 

محمد محبی پیش از این هم بازی به همراه سانتاکلارا در لیگ کاپ پرتغال را تجربه کرده بود. به خصوص در بازی با پورتو که نمایش خوبی داشت و در پایان پیروزی 3-1 در برابر این حریف قدر را جشن گرفت. دراین بازی محمد محبی از ابتدا برای سانتاکلارا به میدان آمد اما مهدی طارمی به عنوان بازیکن ذخیره وارد میدان شد. بعد از این بازی بود که پیش بینی می شد محمد محبی در بازی های لیگ برتر هم برای سانتاکلارا از ابتدا بازی کند اما مصدومیت از ناحیه کمر در تمرینات تیم موجب شد او چند هفته ای بدور از میادین باشد. 

بنفیکا در لیگ برتر پرتغال با 44 امتیاز تیم سوم جدول بشمار می رود اما با 52 گل زده در 19 بازی تهاجمی ترین لیگ برتر پرتغال است واین کار خط دفاعی سانتاکلارا را در این بازی سخت می کند.

دیدگاه‌ها