کد خبر : 1807697 | 10 بهمن 1400 ساعت 21:04 | 20.5K بازدید | 10 دیدگاه

روایت جالب ستاره انگلیسی از کار با پپ گواردیولا

جک گریلیش، ستاره انگلیسی منچسترسیتی، تمجید ویژه ای از پپ گواردیولا انجام داد.

روایت جالب ستاره انگلیسی از کار با پپ گواردیولا

به گزارش "ورزش سه"، بعد از کش و قوس های فراوان و شایعات زیادی که در مورد جک گریلیش وجود داشت نهایتاً این ستاره انگلیسی در نقل و انتقالات تابستانی اخیر از استون ویلا به منچسترسیتی پیوست تا شاگرد پپ گواردیولا شود. ماه های آغازین حضور این بازیکن در اتحاد خیلی فوق‌العاده پیش نرفته اما او امیدوار است که زیر نظر گواردیولا به بهترین فرم خود دست پیدا کند.

 

 

1634877

 

 

جک گریلیش حالا در مصاحبه ای که انجام داده در مورد کار با پپ گواردیولا می‌گوید: "این چیزی است که من کاملا از آن لذت می‌برم. من همیشه می‌دانستم که آمدن و کار کردن با یک مربی خارجی متفاوت خواهد بود. من همیشه به سرمربیان انگلیسی عادت کرده بودم. دین اسمیت، استیو بروس، تیم شروود...

 

با توجه به همه این‌ها می دانستم که شرایط متفاوت خواهد بود اما در مورد پپ گواردیولا همه می‌دانند که او به عنوان بازیکن و به ویژه در قامت سرمربی چقدر دوران درخشانی داشته است."

 

 

1687240

 

 

گریلیش در ادامه گفت: "مطمئنم پپ گواردیولا باعث پیشرفت در بازی من شده است. البته شاید در حال حاضر آن را نشان نداده ام چراکه این مسئله به آن اندازه  در آمارم مشاهده نمی شود. من امسال چیزهایی یاد گرفتم که شاید هیچ وقت دیگر آن ها را در فوتبال یاد نگیرم."

دیدگاه‌ها