کد خبر : 1809198 | 17 بهمن 1400 ساعت 23:19 | 49.2K بازدید | 12 دیدگاه

قدردانی ویژه استقلالی‌ها از هوادار متعصب (عکس)

شاگردان فرهاد مجیدی با یک قاب عکس ویژه پا به میدان مسابقه با هوادار تهران گذاشتند.

به گزارش "ورزش سه" مسابقه استقلال و هوادار در شرایطی آغاز شد که وریا غفوری کاپیتان آبی‌ها در قاب عکس تیمی، تصویری از یک هوادار استقلال را که به رحمت ایزدی پیوسته بود در دست داشت و روی آن تصویر نوشته شده بود: «خداحافظی آبی‌ترین هوادار.»


 هواداران استقلال اما چندان از چون و چرای بیماری این هوادار آبی‌پوش اطلاعی نداشتند، تا اینکه ساعتی پیش پیج رسمی باشگاه در اینستاگرام توضیحاتی درباره محمدرضا حسینی میرمحله و بیماری نادری که او به آن مبتلا بود به شرح زیر ارائه کرد.


«قابی که کاپیتان وریا غفوری در عکس تیمی پیش از بازی با هوادار در دست داشت، تصویری از زنده‌‌یاد «محمدرضا حسینی میرمحله» است. یک استقلالی متعصب، خبرنگار و مفسر فوتبال که از سه سالگی به یک بیماری بسیار خاص مبتلا بود. سندروم مرد سنگی که گفته می‌شود تعداد انگشت‌شماری در ایران به این بیماری مبتلا بوده‌اند. محمدرضا، بیستم آذر امسال در سی سالگی، پس از مدت‌ها مبارزه با بیماری نادر و دردناک میوزیت درگذشت. او در تمام این سالها توانست با یک عشق بزرگ این بیماری سخت را تحمل کند؛ عشق به استقلال و ستاره‌هایش. باشگاه استقلال این ضایعه دردناک را به خانواده محمدرضای عزیز تسلیت عرض می‌کند؛ یادش گرامی باد.‌»

 

 

 

1689321

 


برای محمد رضا استقلال همیشه یک استثنا بود؛‌ استثنایی که همیشه و همه وقت سر ذوقش می‌آورد. زمانی که بیماری نادر و بدقلقش داشت استخوان‌هایش را تبدیل به سنگ می‌کرد،‌ برای او و دل آبیش بزرگ‌ترین شوخی دنیا بود و تمام فکرش دربی بود، ‌همین دربی آخر و تنها چیزی که دلش را خوش می‌کرد برد آبی‌های پایتخت و احتمالا حالا هم که دیگر در این دنیا نیست، تنها چیزی که می‌خواهد قهرمانی آبی‌ها و دیدن لبخند فرهاد مجیدی و کاپ قهرمانی در دستان وریا غفوری خواهد بود.

 

1689322

 

1689320

دیدگاه‌ها