کد خبر : 1809303 | 18 بهمن 1400 ساعت 13:34 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

آگوئرو: در بیمارستان فهیمدم شرایطم بد است

سرخیو آگوئرو، ستاره سابق تیم ملی آرژانتین، درباره اولین مواجهه با مشکل قلبی‌اش صحبت کرده است.

آگوئرو: در بیمارستان فهیمدم شرایطم بد است

به گزارش "ورزش سه"، آگوئرو تنها چند ماه پس از جدایی از منچسترسیتی و پیوستن به بارسلونا به‌عنوان بازیکن آزاد مجبور به خداحافظی از دنیای فوتبال شد.

این بازیکن در حالی‌که پس از مدتی مصدومیت به ترکیب بارسلونا برگشته بود متوجه شد که از ناحیه قفسه سینه احساس درد دارد و از زمین بازی بیرون رفته و مستقیما به بیمارستان منتقل شد تا مشخص شود که چه مشکلی دارد اما دیگر نتوانست به میادین برگردد.

آگوئرو که تنها پنج بازی با پیراهن بارسا انجام داد برای اولین بار پس از این اتفاق و پایان دادن به دوران فوتبالش درباره اتفاقاتی که در آن شرایط رخ داده و احساسی که داشته صحبت کرده است.

 

1674304

 

این ستاره آرژانتینی در توییچ گفت:« 15 روز اول شرایط بسیار بدی را پشت سر گذاشتم. وقتی این اتفاق رخ داد، فکر می‌کردم که مشکل بدی نیست و همه چیز به‌زودی خوب خواهد شد اما وقتی به بیمارستان رسیدیم و من را در اتاقی کوچک با مانیتورهای بسیار، تنها گذاشتند فهمیدم اتفاق بدی رخ داده و بعد از دو روز بستری بودن عصبی شدم.»

آگوئرو در ادامه گفت که مجبور شده عمل جراحی کوچکی هم انجام دهد تا پزشکان میکروچیپی را در قفسه سینه او بگذارند که به آنها اجازه دهد ضربان و شرایط قلب او را زیر نظر داشته باشند.

این اتفاق ضربه بزرگی برای او و البته بارسلونا بود که امید داشت این بازیکن بتواند شرایط خط حمله را تا حد زیادی بهبود ببخشد، اتفاقی که در نهایت عملی نشد.

دیدگاه‌ها