کد خبر : 33662 | 03 دی 1389 ساعت 11:14 | 987 بازدید | 0 دیدگاه

جلالی: نمی‌توانم بگویم چقدر این فوتبال كثیف است

سرمربی فولاد خوزستان گفت: نمی‌توانم بگویم چقدر این فوتبال کثیف است.

جلالی: نمی‌توانم بگویم چقدر این فوتبال كثیف است
مجيد جلالي پس از شکست 3 بر 2 مقابل سپاهان با حضور در کنفرانس مطبوعاتي در شرايطي که بغض کرده بود اظهار داشت: نسبت به بازي معترض هستم و اصلاً قادر به صحبت نيستم.
وي افزود: يک حرف دارم و مي‌خواهم بگويم که ما را هم نگاه کنيد. ما هم تيم فولاد خوزستان هستيم و لطفاً کمي هم ما را ببينيد.
جلالي پس از بيان اين مطالب در شرايطي که خبرنگاران درخواست پاسخگويي از وي را داشتند با ناراحتي و چشمان اشک‌بار از اتاق کنفرانس خارج شد.

وي پس از ترک سالن کنفرانس راهي رختکن تيم فولاد شد و پس از لحظاتي درحالي که ورزشگاه را ترک مي‌کرد در مصاحبه با تعدادي از خبرنگاران درباره اين ديدار عنوان کرد: دلم خون است از بي‌عدالتي و ظلمي که به‌نام فوتبال به ما وارد مي‌شود.
جلالي افزود: من در گوشه‌اي از مملکت زندگي‌ام را گذاشتم و هر بار ما را با مسئله‌اي روبرو مي‌کنند. يک‌بار به زمين آب مي‌بندند و در جايي ديگر حق ما را مي‌خورند.
سرمربي فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: قطعاً سناريويي در قضاوت داوران وجود دارد. اگر عشق و زندگي من فوتبال نبود از اين ورزش مي‌رفتم ولي چه‌کنم که دلم مخزن الاسرار است و نمي‌توانم بگويم چقدر اين فوتبال کثيف است.

دیدگاه‌ها