کد خبر : 37493 | 21 بهمن 1389 ساعت 13:52 | 2.8K بازدید | 0 دیدگاه

بازتاب گسترده پیروزی تیم ایران مقابل روسیه در رسانه های جهان

برتری تیم ملی فوتبال ایران در دیدار دوستانه مقابل روسیه در رسانه های مختلف اروپا و آسیا بازتاب گسترده ای داشت.

بازتاب گسترده پیروزی تیم ایران مقابل روسیه در رسانه های جهان
 اين ديدار که دیشب در ابوظبي برگزار شد، با تک گل ''محمدرضا خلعتبري'' به سود تيم ملي ایران خاتمه يافت.
 ** يورو اسپورت
بعد از اين ديدار سايت يورو اسپورت در گزارشي به نقل از خبرگزاري رويترز تحت عنوان ''تيم ايران روسيه را غافلگير کرد'' نوشت: خلعتبري در آخرين دقيقه گل پيروزي تيم ايران را وارد دروازه حريف کرد.
اين سايت در ادامه به حضور ''کارلوس کرش'' سرمربي سابق تيم هاي ملي پرتغال و رئال مادريد اسپانيا، در جايگاه ويژه اشاره کرده است که براي تماشاي بازي ايران به ورزشگاه رفته بود.
اين مربي قرار است هدايت تيم ملي فوتبال ايران را بر عهده بگيرد.
به نوشته يورو اسپورت، اين پيروزي اولين برد ايران مقابل روسيه بعد از سه دهه بود. ايران آخرين بار در سال 1985 توانسته بود روسيه را شکست بدهد.
 ** يوفا
سايت اتحاديه فوتبال اروپا (يوفا) هم به نقل از خبرگزاري فرانسه نوشت، تيم تحت رهبري ''ديک ادووکات'' اولين شکست خود را در سال 2011 متحمل شد.
سايت يوفا در ادامه آورده است، گل دير هنگام محمدرضا خلعتبري تيم روسيه را محکوم به اين باخت کرد.
اين سايت سپس گزارش مفصلي از روند بازي و عملکرد دو تيم ارايه داده است که در نهايت به گل دقيقه 90 و برد تيم ملي فوتبال ايران ختم شد.
 ** اسپورت 360 درجه
اين روزنامه ورزشي چاپ امارات عربي متحده بر خلاف سايت هاي اروپايي در خبر خود به تأثير نتيجه اين ديدار بر ''کارلوس کرش'' پرداخته است.
اين سايت در تيتر خود آورده است: ''تيم ايران با برتري مقابل تيم قدرتمند روسيه، کرش را تحت تأثير قرار داد''.
روزنامه اسپورت 360 درجه افزود: بازيکنان ايران مي خواستند بازي خوبي را مقابل کرش ارايه بدهند و با درخشش محمدرضا خلعتبري توانستند به اين هدف خود برسند.
کرش که به مدت تقريبا پنج سال دستيار ''الکس فرگوسن'' در تيم منچستريونايتد انگليس بوده است، در صورتي که جانشيني ''افشين قطبي'' در تيم ايران را بپذيرد بايد نهايت استفاده را از تجربه خود بکند تا بتواند ايران را به جام جهاني 2014 برزيل برساند.
 ** سايت کنفدراسيون فوتبال آسيا
اين سايت بعد از بازي تيم هاي ايران و روسيه نوشت: تک گل محمدرضا خلعتبري در آخرين دقيقه بازي براي برتري قهرمان سه دوره آسيا مقابل روسيه کافي بود.
سايت کنفدراسيون فوتبال آسيا در ادامه به نحوه به ثمر رسيدن اين گل ديدني توسط مهاجم 26 ساله کشورمان و سپس اخراج او به دليل درآوردن پيراهنش در جشن بعد از گلزني اشاره کرده است

دیدگاه‌ها