کد خبر : 47536 | 09 تیر 1390 ساعت 07:59 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

رفتنی ها و همه آنها که می آیند

رئال مادرید در فصل نقل و انتقالات

در روزهای اخیر حرف و حدیث های زیادی پیرامون بازیکنانی که قرار است بروند ، بیایند و آمده اند مطرح شده است . با هم نگاهی اجمالی به این اتفاقات می اندازیم .این گزارش ها را به نقل از مرچع خبری رئال بخوانید:

رئال مادرید در فصل نقل و انتقالات

**هفت بازيکني که بايد بروند
*لاس ، اولين جدايي
لاس خودش سر ناسازگاري را با رئال مادريد آغاز کرده است . به مورينيو گفته که نمي خواهد در فصل 12-2011 با تيم باشد . گفته که نمي خواهد يک فصل ديگر ذخيره خديرا باشد . هافبک فرانسوي فصل گذشته 2943 دقيقه بازي کرده (قثظ 500 دقيقه کمتر از هافبک الماني) . مربي پرتغالي ، لاس را دوست دارد اما حاضر نيست به کسي تضمين فيکس شدن بدهد . به همين علت تن به رفتن لاس داد .. يوونتوس پيشنهادي 15 ميليون يورويي داده اما اين بازيکن چند هفته پيش گفته که فقط مي خواهد به انگليس برود . جان ويليامز ، وکيلش ، پيشنهادي را که مورد نظر رئال مادريد باشد يعني در 20 ميليون يورو به برنابئو نياورده است . رئال مادريد به کمتر از اين قيمت حاضر به فروش لاس نيست . منچستر يونايتد ، تاتنهام و منچستر سيتي در بهترين جايگاه قرار دارند . دستمزدش هم زياد مشکل ساز نيست چرا که فقط سالي 2.3 ميليون دستمزد مي گيرد .

*گاگو ، منفور
حرفهاي اخيرش که گفته بود :" بارسلونا بهترين تيم است ، کاملا بالاتر از رئال مادريد و هواداران نمي خواهند آن را بپذيرند . " باعث شده که در ميان هواداران منفور شود . در چهار و نيم فصل حضور در رئال مادريد فقط 121 بازي انجام داده (از 232 بازي ممکن) ، 32 کارت زرد گرفته و هیچ گلی هم نزده است . دو سال از قراردادش مانده ، دستمزدش سالي 2.3 ميليون يوروست و شانس رفتن به ناپولي را دارد .

*گاراي ، پيشنهاد از ترکيه
رئال مادريد او را در فصل 09-08 با 10 ميليون به خدمت گرفت اما يک سال بعدش به رئال مادريد ملحق شد . در تيم مورينيو فقط 448 دقيقه بازي کرد ، آخرين نفر در خط دفاع بود . رئال مادريد براي فروشش 10 ميليون يورو مي خواهد .. مشتريانش (سويا ، مارسي ، ليون ،‌ويارئال و بنفيکا) حاضر نيستند که چنين رقمي بپردازند . در ساعات اخير يک تيم ترکيه اي (که گالاتاسراي نيست) حاضر به پرداخت رقمي نزديک به خواسته رئال مادريد شده است .

*ماتئوس ، در آستانه ساراگوسا
نيم فصل قبل را به آاک قرض داده شد (12 بازي) و مورينيو نيز دوست داشت که او را اين فصل در تيمش داشته باشد اما خريد واران فرانسوي شرايط را براي اين بازيکن آکادمي تغيير داد . ماتئوس که تا سال 2013 با رئال مادريد قرارداد دارد بايد در جستجوي تيم باشد . ساراگوسا بهترين مقصد برايش است چرا که خانواده اش هم در آن منطقه سکونت دارند .

*کانالس ، علاقه ماندن به اسپانيا
رئال مادريد فقط او را قرضي مي فروشد . بايد باشگاهي حاضر شود که دستمزد يک ميليوني و قيمت يک سال قرضي او (1.5) را بدهد . مورينيو به او توصيه کرده که به ولفسبورگ يا شالکه برود اما کانالس آن را رد کرده ، اما گفته که مي خواهد به تيمي برود که بتواند روند رو به رشد خود را طي کند . در رئال مادريد فقط 532 دقيقه بازي کرد و از ترکيب تيم زير 21 سال دور شد . دوست دارد به ويارئالي بپيوندد که برايش پيشنهاد داده است ، والنسيا نيز از مشتريان جديش است .

*پدرو لئون ، کوتاه نمي آيد
پدرو لئون تابستان گذشته با حمايت والدانو به رئال مادريد پيوست . مورينيو او را نمي شناخت و پس از ديدن ويدئوي چند تا از بازيهايش چراغ سبز براي آمدنش نشان داد . 10 ميليون يورو قيمتش بود و تا 2016 به رئال مادريد پيوست . فقط 578 دقيقه در فصل 11-10 بازي کرد . پيش از تعطيلات به مورينيو گفت :"‌نمي روم . " مورد توجه ويارئال ، والنسيا و ليورپول است و حتي به بارسلونا هم پيشنهاد داده شده است .

*درنت ، هيچ کس نمي خواهدش
شرايط رفتنش زياد خوب نيست . در هرکولس 19 بازي انجام داد و چهار گل زد . با مربيان و مدير تيمش مشکل پيدا کرد . فقط يک سال از قراردادش مانده و سالي 2.5 ميليون دستمزد مي گيرد . رئال مادريد براي خريدنش 13 ميليون يورو پرداخت و حالا هيچ تيم اروپايي اين بازيکن هلندي را نمي خواهد .

 


**چهار بازيکني که آمدند
*کايخون ، با پنج ميليون به خانه برگشت
پس از موفقيت در اسپانيول و تجربه 97 بازي لاليگايي به رئال مادريد برگشت . بازخريدش پنج ميليون يورو آب خورد . پنج سال آينده را در برنابئو خواهد بود .

*شاهين ، پديده بوندسليگا
توسط کيکر به عنوان بهترين بازیکن بوندسليگا انتخاب شد . بورسيا را به چمپيونزليگ رساند . رئال مادريد براي اين بازيکن ترکيه اي - آلماني براي شش فصل آينده 10 ميليون پرداخت.

*آلتين توپ ، رايگان و مصدوم
آلتين توپ به طور رايگان از بايرن به رئال مادريد پيوست و چهار سال آينده را در برنابئو خواهد بود . دوشنبه گذشته جراحي شد و بايد سه تا چهار ماه از ميادين دور باشد .

*واران ، مدافعي براي شش سال
رافائل واران دوشنبه به توصيه زيدان به رئال مادريد پيوست . 18 ساله است و فقط 23 بازي در ليگ فرانسه با لنس انجام داده است . رئال مادريد 10 ميليون براي اين بازيکن براي شش سال آينده پرداخت .

 


**و سه تايي که ممکن است بيايند ...
*کوئنت رائو ، درخواست مورينيو
بنفيکا 30 ميليون يورو خواسته است . ستاره بنفيکا در فصل 11-2010 بود ، 45 بازي انجام داد و چهار گل زد . در پست دفاع چپ خوش درخشيد . به پيوستن به رئال مادريد ابراز تمايل کرده است :" نه تنها مي خواهم به رئال مادريد بپيوندم ، بلکه مي خواهم در آن جا موفق باشم " اين حرفها با شکايت بنفيکا همراه شد .

*آگرو ، پرونده مسکوت
او در اتلتيکو در فصل گذشته خوب کار کرد و در 41 بازي 27 گل زد . اما اين بازيکن 23 ساله پس از پنج سال مي خواهد راه تيم ديگري را در پيش بگيرد . 45 ميليون يورو به علاوه ماليات قيمتش است . اگر يووه او را بخواهد بايد 45 ميليون بپردازد و رئال مادريد منتظر آغاز مذاکرات از سوي اتلتيکوست .

*نيمار ، براي آينده
در ليبرتادورس در 13 بازي 6 گل زد و کليد قهرماني سانتوس بود . اکنون در کوپا آمه ريکا در اردوي تيم ملي برزيل به سر مي برد . نيمار وقتي 14 ساله بود در آستانه پيوستن به رئال مادريد قرار داشت . حالا باشگاهش 45 ميليون يورو برايش مي خواهد .

 

 

 

دیدگاه‌ها