کد خبر : 48170 | 17 تیر 1390 ساعت 10:03 | 3.7K بازدید | 0 دیدگاه

آخرین اخبار تیم داماش گیلان

خرید یک دستگاه اسکوربورد، افزایش نوردهی نورافکن‌ها، بازسازی ونوسازی رختکن‌ها، تعویض نیمکت ذخیره‌ها، تعویض سیستم صوتی، نصب دوربین‌های امنیتی، ساخت جایگاه ویژه خبرنگاران ...

آخرین اخبار تیم داماش گیلان
تمرينات تيم فوتبال داماش گيلان طبق روال گذشته در دو نوبت صبح و عصر برگزار مي‌شود. بر اين اساس تمرين صبح مختص کار بدنسازي و تمرين عصر مختص کارهاي تاکتيکي خواهد بود. داماشي‌ها بعد از ظهر پنجشنبه(ديروز) و جمعه(امروز) تمرين ندارند و مجددا از روز شنبه تمرينات را در زمين ورزشي دانشگاه واقع در کيلومتر6 جاده تهران پي خواهند گرفت. قرار است دو بازيکن تازه‌وارد ديگر يعني مهدي مهدوي‌کيا و محمد محمدي نيز طي روزهاي شنبه يا يکشنبه به جمع بازيکنان داماش گيلان ملحق شوند.

محمدصادق رفت، ميکائيلي برگشت

در روزهاي اخير شايعات زيادي از خروج 2بازيکن داماش گيلان به نام‌هاي مسعود ميکائيلي و سپهر محمدصادق حکايت داشت و حضور ميکائيلي با لباس شخصي در چند روز و عدم حضور محمدصادق خود مهر تائيدي بر اين ادعا داشت. بر اساس شنيده‌ها به نظر مي‌رسد مشکل مسعود ميکائيلي کاملا برطرف شده و اين بازيکن طي چند روز اخير نيز در تمرينات حضور داشته و قرارداد يک‌ساله ديگري را با باشگاه داماش گيلان به امضا رسانده است اما سپهر محمدصادق که نيم‌فصل دوم فصل گذشته از تيم نفت تهران به جمع بازيکنان داماش گيلان پيوسته بود ديگر در تيم حضور نخواهد داشت.

آماده‌سازي ورزشگاه عضدي با همياري داماش

علی احمدی سروانی مدیر روابط عمومی باشگاه داماش گیلان اظهار داشت: با تلاش‌های مستمر و مثمرثمر هیات فوتبال استان گیلان و رایزنی‌های این نهاد با سازمان لیگ‌برتر و همچنین همیاری و همکاری شورای تامین استان به‌خاطر موفقیت تیم داماش گیلان و همچنین احترام به هواداران تیم، مسابقات تیم داماش گیلان در دوره یازدهم لیگ برتر فوتبال در این استادیوم برگزار خواهد شد.

وی افزود: به همین خاطر ایرادات و اشکالات این ورزشگاه مورد بررسی قرار گرفته و نسبت به رفع آن‌ها اقدامات لازم در حال اجراست. خرید یک دستگاه اسکوربورد، افزایش نوردهی نورافکن‌ها، بازسازی ونوسازی رختکن‌ها، تعویض نیمکت ذخیره‌ها، تعویض سیستم صوتی، نصب دوربین‌های امنیتی، ساخت جایگاه ویژه خبرنگاران با شرایط مناسب و مدرن، ساخت اتاق کنفرانس مطبوعاتی، ساخت اتاق کنترل و ساخت جایگاه صداوسیما از برنامه‌های باشگاه داماش در این ورزشگاه است که با همکاری تربیت‌بدنی استان و هیات فوتبال در حال انجام است.

فراخوان داماش براي نونهالان و خردسالان

باشگاه داماش گيلان در رده‌هاي سني 6 تا 9سال، 10 تا 12سال و 13 تا 15سال از افراد علاقه‌مند جهت استعداديابي و حضور در تيم‌هاي پايه اين باشگاه ثبت‌نام به عمل مي‌آورد. علاقمندان مي‌توانند همه‌روزه به‌جز روزهاي تعطيل تا تاريخ 31تيرماه از ساعت16 تا 19 به دفتر باشگاه مراجعه و با ارائه دو قطعه عکس و يک برگ فتوکپي شناسنامه ثبت‌نام به عمل بياورند.

رنگ پيراهن تغيير نخواهد کرد

رنگ پيراهن امسال تيم داماش گيلان برخلاف شايعات مطرح شده تغيير نخواهد کرد اما طراحي روي پيراهن تغييراتي را خواهد داشت. بر اين اساس پيراهن اول داماش گيلان مانند سال گذشته آبي سرمه‌اي، پيراهن دوم قرمز و پيراهن سوم نيز سفيد خواهد بود.

دیدگاه‌ها