کد خبر : 55221 | 06 مهر 1390 ساعت 21:04 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی سوان:راه بردن ذوب‌آهن را می‌دانستیم

سرمربی تیم فوتبال سوان سامسونگ کره جنوبی گفت: بعد از بازی رفت می دانستیم چگونه باید ذوب آهن را شکست دهیم.

سرمربی سوان:راه بردن ذوب‌آهن را می‌دانستیم
یونگ سونگ هو پس از برتری 2 بر یک برابر ذوب آهن اصفهان در نشست خبری اظهار داشت: برای این بازی زحمات زیادی کشیدیم تا پیروز شویم. ما در بازی رفت شانس‌های زیادی برای گلزنی و پیروزی داشتیم اما نتوانستیم برنده شویم، اما نتوانستیم برنده شویم ما شناخت زیادی قبل از بازی رفت با ذوب آهن نداشتیم و فقط چند فیلم از این تیم دیده بودم.

وی ادامه داد: اما در بازی برگشت شناخت خوبی از ذوب آهن پیدا کردم و می‌دانستم چطور باید عمل کنیم و پیروز شویم. در نیمه اول خوب بازی نکردیم که علت اصلی آن زمین چمن ناهمواره اصفهان بود با این حال معتقدم در بازی برگشت در مجموع بهتر از بازی رفت عمل کردیم.

سرمربی سوان در مورد اینکه اما شما در بازی رفت بهتر از بازی برگشت بازی کردید گفت: باز هم تاکید می‌کنم که زمین چمن مانع از بازی خوب ما شد و بازیکنان ما نتوانستند روی زمین پاس کاری انجام دهند و توپ را به گردش درآوردند.

یونگ سونگ هو در مورد داوری مسابقه و اینکه داور عربستانی به سود تیم کره‌ای سوت زد گفت: هر مربی نظر خاص خودش را در مورد داور دارد اما باید بگویم هر تصمیمی که بگیرد باید از آن پیروی کنیم.

وی در مورد اینکه دوست دارد در نیمه نهایی با السد قطر بازی کند یا با سپاهان اصفهان گفت: ما اعتماد به نفس و توانایی لازم را برای مقابله با هر تیمی داریم.

دیدگاه‌ها