کد خبر : 1610831 | 21 اردیبهشت 1398 ساعت 20:21 | 36.6K بازدید | 0 دیدگاه

پس از پنج پاس گل و پنج گل در دو بازی

زهردارترین خط حمله لیگ برتر به راه افتاد(عکس)

بازگشت مریم ایراندوست به ترکیب بازیکنان ملوان را می توان توفیقی اجباری برای این تیم دانست. حالا ایراندوست و قمی به هیچ تیمی رحم نمی کنند.

به گزارش "ورزش سه"، مریم ایراندوست پس از سال ها بازی و کسب افتخارات مختلف، شش سال فصل پیش از دنیای فوتبال خداحافظی کرد تا در دنیای مربیگری به دنبال آزمودن خود باشد و به همین دلیل از آن پس او را با لباس مربیگری روی نیمکت انزلی چی ها دیدیم.


این موضوع اما در بازی های هفته چهاردهم و پانزدهم لیگ برتر به حالت تعلیق درآمد! در حالی که ملوانان از بازیکنان کافی برای حضور در میدان برخوردار نبودند بالاجبار مریم ایراندوست نیز استوک به پا کرد و به بازی رفت.

 

1405191

 

1405193

 

1405194

 

1405192


اما نکته جالب در این باره توفیق اجباری است که نصیب ملوانان شده است. مریم ایراندوست پس از حضور در میدان و در اولین بازی موفق شد 3 پاس گل برای یکی از بهترین گلزنان لیگ مهیا کند و سارا قمی نیز توانست هر سه موقعیت را به گل تبدیل کند. پس از این دیدار خانگی، در بازی قائمشهر نیز ایراندوست باز هم به دلیل کمبود بازیکن مجبور شد به میدان برود و اتفاقا در این دیدار نیز با تشکیل زوجی خطرناک پا به زمین وطنی قائمشهر گذاشتند و در نهایت توانستند باز هم اثرگذاری مثبت خود را بر بازی ملوانان و نتیجه نهایی بازی بگذارند و جالب اینکه در این دیدار نیز ایراندوست گلسازی کرد و قمی نیز گلزنی تا پس از دو بازی پیاپی به تیم های دیگر لیگ نشان دهند یکی از زهردارترین زوج های فوتبال ایران پس از مدت ها در دو بازی اخیر باز هم به راه افتاده و در نهایت ممکن است پی آنها به تن تمام تیم های لیگی مالیده شود. زوجی که در دو بازی اخیر ملوان، یکی از آنها پنج بار گلسازی کرد و دیگری پنج بار گلزنی!


هر چند درباره بهترین گلسازان لیگ برتر اطلاعات دقیقی در دست نیست اما در جدول بهترین گلزنان  لیگ برتر، سارا قمی پس از 28 گل زده، پس از زهرا قنبری قرار دارد که تاکنون توانسته 36 گل برای شهرداری بم به ثمر برساند.

دیدگاه‌ها