کد خبر : 63360 | 08 دی 1390 ساعت 10:31 | 1K بازدید | 0 دیدگاه

مرته ساکر:باید آنری و پودولسکی را بخریم

پر مرته ساکر، معتقد است آرسنال با خرید لوکاس پودولسکی و تیری آنری به شرایط آرمانی می‌رسد.

مرته ساکر:باید آنری و پودولسکی را بخریم

 مدافع آلماني تيم فوتبال آرسنال که در آخرين روزهاي فصل نقل و انتقال تابستاني، از وردربرمن راهي لندن شد، خريد در نيم فصل را براي آرسنال ضروري و لازم مي‌داند و پيشنهادهايي هم دارد.

 مرته ساکر با تمجيد از عملکرد تيري آنري، مهاجم پيشين اين تيم و لوکاس پودولسکي، هموطنش در کلن، از باشگاه آرسنال خواست تا اين دو بازيکن را در تعطيلات نيم‌فصل به خدمت بگيرد.

 وي درباره‌ي بازگشت آنري که محبوب هواداران توپچي‌هاست، عنوان کرد: به نظر من آنري تجربه‌ي بسيار زيادي دارد و اين يک فرصت براي تيم ماست که بتواند او را دوباره به خدمت بگيرد، البته من مربي نيستم، از شرايط اطلاعي ندارم و نمي‌دانم که اين انتقال به طور کلي امکان پذير هست يا خير. آنري در تمريني که با ما داشت کلاس بازي‌اش را نشان داد و خيلي خوب مي‌شود اگر بتوانيم او را به تيم اضافه کنيم. ديد فوتبالي او همان چيزي است که در سال‌هاي حضورش در آرسنال داشت و در بازي‌هاي زيادي که براي تيم انجام داد، به خوبي آن را به نمايش گذاشت.

 مرته ساکر 27 ساله که به خوبي توانسته با شرايط ليگ برتر انگليس سازگاري پيدا کند، شرايط را براي حضور هموطنش هم مساعد مي‌بيند و معتقد است لوکاس پودولسکي هم مي‌تواند بوندسليگا را به مقصد انگليس ترک کند.

 وي درباره‌ي اين موضوع گفت: پودولسکي بازيکن بزرگ و قدرتمندي است و نمايش خوبي در فوتبال دارد، خصوصا عملکرد او در تيم ملي که فوق العاده است. او براي آلمان گل‌هاي زيادي به ثمر رسانده است. پودولسکي يک مهاجم تراز اول با قدرت تمام کنندگي عالي است. پاي چپ او هم بسيار قوي است و من به شخصه طرفدار او هستم و بازي‌اش را دوست دارم. البته شرايط ليگ برتر انگليس کمي با بوندسليگا تفاوت دارد، اما معتقدم لوکاس مي‌تواند خودش را وفق بدهد.

تيم فوتبال آرسنال در حال حاضر با 33 امتياز در رده‌ي پنجم جدول رده بندي ليگ برتر انگليس قرار گرفته است.

دیدگاه‌ها