کد خبر : 63366 | 08 دی 1390 ساعت 10:42 | 1.1K بازدید | 0 دیدگاه

تونس در بازی دوستانه منتخب کاتالونیا را برد

ژابی آلونسو در این دیدار بارها با سوت انتقادی تماشاگران مواجه شد. دراین بازی علاوه بر آلونسو، آگیرتسه، بازیکن سوسیداد هم مورد انتقادهواداران قرار گرفت

تونس در بازی دوستانه منتخب کاتالونیا را برد

 چهارشنبه شب دیداری دوستانه در ورزشگاه سن ممس برگزار شد و طی آن تیم ملی تونس توانست رکورد شکست ناپذیری تیم ملی کاتالونیا در 6 بازی را بکشند.

 از جمله ستاره های صاحب نام تیم کاتالونیا می توان از ژابی الونسو نام برد که در دقیقه 63 برای تیم کاتالونیا وارد میدان شد . ژابی پریه تو، هم در نیمه اول در ترکیب این تیم بود و سایر بازیکنان این تیم، بازیکنان کاتالانی بودند که چندان مطرح و مشهور نیستند.

 در دقیقه 67 بازی ام ساکنی یوسف گل اول تیم میهمان را به ثمر رساند و در دقیقه 82 جادلی برای دومین بار برای تونس گلزنی کرد.

 ایتورالده گونسالس، داور اهل باسک اسپانیایی این بازی را سوت می زد و کارتی را از جیبش خارج نکرد.

 حدود 36 هزار نفر برای تماشای این بازی به ورزشگاه آمده بودند و ورزشگاه سن ممس تقریبا مملو از تماشاگربود. هواداران حاضر در ورزشگاه با در دست داشتن پلاکاردهایی خواهان آن بودند که تیم ملی کاتالونیا به عنوان تیمی رسمی در دنیای فوتبال شناخته شود.

 قبل از آغاز بازی برخی از هواداران مشعل هایی را هم به درون زمین پرداب کردند که با آتش گرفتن بخشی از چمن ورزشگاه دود فضای ورزشگاه را فرا گرفت و مدتی طول کشید تا دود پراکنده شود.

 ایتورالده گونسالس داور اسپانیایی هم که آخرین فصل داوری اش را پشت سرمی گذارد، از سوی فدراسیون فوتبال باسک مورد تحسین قرار گرفت. او داوری است که 7 بازی تیم ملی کاتالونیا را قضاوت کرده و تنها داور بین المللی اهل باسک است.

 تنها نکته منفی این بازی سوتهای انتقادی برای ژابی آلونسو،و توهین به آگیرتسه، مهاجم رئال سوسیداد بود.

دیدگاه‌ها