کد خبر : 63402 | 08 دی 1390 ساعت 15:36 | 2.4K بازدید | 0 دیدگاه

اکبری:روز سختی برای استقلال رقم می‌زنیم

کاپیتان تیم فوتبال شهرداری یاسوج گفت: روز سختی را فردا برای استقلال در ورزشگاه آزادی رقم خواهیم زد.

اکبری:روز سختی برای استقلال رقم می‌زنیم

 صمد اکبری که به همراه سرمربی شهرداری در نشست خبری قبل از بازی مقابل استقلال در مرحله نیمه نهایی جام حذفی شرکت کرده بود، در خصوص شرایط تیمش گفت: با توجه به اینکه یک بازی ما عقب افتاده است، در صورتی که بتوانیم در آن بازی پیروز شویم در رده سوم لیگ قرار می‌گیریم و از روزی که غدیری به جمع ما اضافه شد شرایط خوبی داریم اما این کم لطفی سازمان لیگ است که 4 بازی استقلال را بدون قرعه‌کشی در تهران می‌گذارد اما ما همان طور که تراکتورسازی و فولاد را حذف کردیم استقلال را هم شکست می‌دهیم.

 وی در پاسخ به این سؤال که مگر شما بازی گذشته‌تان را در یاسوج برگزار نکردید، گفت: استقلال 4 بازی داخل خانه بازی کرده و تمام تیم‌های تهرانی مقابل این تیم در ورزشگاه آزادی بازی می‌کنند اما عملا استقلال نیز می‌ماند همه باید بدانند که فوتبال ما دست شهرستانی‌ها است و مثلا تیم‌هایی مثل سپاهان قدرت اول هستند. اما متاسفانه ما همه چیز را روی استقلال و پرسپولیس برنامه‌ریزی می‌کنیم پس تیم‌های شهرستانی چه می‌شوند.

 وی در پایان گفت: همه در نیم فصل به دنبال به خدمت گرفتن بازیکنان خوب هستند اما تیم ما با پیشنهاد تیم‌های لیگ برتری مواجه شده تا 7 بازیکنش را واگذار کند. مطمئن باشید وقتی چنین شرایطی داریم فردا روز سختی را برای استقلال در ورزشگاه آزادی رقم خواهیم زد.

دیدگاه‌ها