کد خبر : 63409 | 08 دی 1390 ساعت 16:48 | 726 بازدید | 0 دیدگاه

نتایج هفته دوم لیگ برتر فوتسال بانوان

تیم فوتسال بانوان شاهین بندرعباس در چارچوب هفته دوم لیگ برتر با نتیجه پر گل 14 بر یک فردوسی مشهد را در هم کوبید.

نتایج هفته دوم لیگ برتر فوتسال بانوان

 هفته دوم لیگ برتر فوتسال بانوان امروز با انجام 5 دیدار برگزار شد. تهران میزبان بازی میان تیم‌های فرهنگ ایثار و فولاد ماهان سپاهان بود.
 فولادی‌ها که مقابل شاگردان سرمربی تیم ملی به میدان می‌رفتند، عملکرد خوبی در اوایل بازی از خود نشان دادند و از نیمه حریف کار دفاعی را انجام می‌دادند. در حالی که تیم تازه‌وارد لیگ برتر، تیم برتر میدان بودند، فرشته کریمی از میانه‌های نیمه حریف، شوت محکمی را روانه دروازه ماهان کرد تا اولین گل بازی توسط شماره 7 به ثمر برسد.
 هنوز زمان زیادی از گل اول نگذشته بود که باز هم فرشته کریمی روی شوت محکمی موفق به گلزنی شد و اختلاف را به عدد 2 رساند.
 شاگردان مظفر که با گل‌های کریمی به بازی برگشته بودند توسط الناز آرمات گل سوم را به نام خود ثبت کردند تا در 10 دقیقه اول مسابقه، بازی با نتیجه 3 بر صفر به سود ایثار رقم بخورد. پس از درخواست وقت استراحت فنی از سوی مردانی، سرمربی ماهان بازی به صورت پایاپای تا پایان نیمه‌اول بدون گل پیش رفت.
 بازیکنان ماهان شروع کننده دیدار در نیمه دوم بودند که پس از چند دقیقه بازی بدون ایجاد موقعیت خطرناک روی دروازه‌ها، نیلوفر اردلان روی یک ضدحمله با دروازه‌بان حریف تک به تک شد تا گل‌ چهارم بازی به ثمر برسد.
 شیوا امینی، بازیکن شماره 99 ماهان تک گل تیمش را در این دیدار به ثمر رساند و پس از آن لیلا اقبالی، کاپیتان ایثار پنجمین گل تیمش را به نام خود به ثبت رساند. با به ثمر رسیدن گل ششم ایثار این بازی با همین نتیجه به پایان رسید.
 نیلوفر اردلان نیز دو ضربه پنالتی از روی نقطه دوم را از دست داد تا بازی با نتیجه 6 بر یک به سود ایثار به پایان برسد.

 در دیگر دیدارهای امروز شاهین بندرعباس که میزبان مؤسسه مالی و اعتباری فردوسی بود، با نتیجه 14 بر یک این تیم را در هم کوبید. این دومین دیدار پر گل مسابقات از شروع لیگ تاکنون بوده است. در هفته اول رقابت‌ها فرهنگ ایثار توانسته بود با نتیجه 13 بر صفر آرد جرعه فارس را شکست دهد.

 هیئت ساری با نتیجه 8 بر 4 بر میهمان خود آرد جرعه فارس غلبه کرد و صنعت نفت آبادان که با نتیجه 3 بر یک از حجاب قزوین عقب بود، توانست در نهایت با نتیجه 5 بر 4 میزبان خود را شکست دهد.

 بازی دو تیم ملی‌حفاری اهواز و نیوساد گیلان نیز که قرار بود رأس ساعت 11 برگزار شود، با اعلام قبلی مسئولان تیم میزبان به فدراسیون و موافقت میهمان ساعت 13:30 آغاز شد که با نتیجه 6 بر یک به سود اهوازی‌ها به پایان رسید. زیبا، سرپرست ملی‌حفاری دلیل این تأخیر را درگیر بودن سالن و شرکت بازیکنان در امتحانات دانشجویی تا ساعت 11 صبح پنج‌شنبه اعلام کرد.

 نتایج بازی‌های هفته دوم لیگ برتر فوتسال بانوان به شرح زیر است:
فرهنگ ایثار ایرانیان 6 - فولاد ماهان سپاهان یک
وحدت ساری 8 - آرد جرعه فارس 4
ملی‌حفاری اهواز 6 - نیوساد گیلان یک
شاهین بندرعباس 14- مؤسسه مالی و اعتباری فردوسی مشهد یک
حجاب قزوین 4 - صنعت نفت آبادان 5

دیدگاه‌ها