کد خبر : 63584 | 10 دی 1390 ساعت 12:15 | 787 بازدید | 0 دیدگاه

افراشته نتواست مرا برای ماندن مجاب کند

شکوری: من و پرسپولیس با هم تمام کرده‌ایم

مدافع تیم شاهین بوشهر گفت: از طرف من و باشگاه پرسپولیس همه چیز قطعی شده و تنها جواب باشگاه شاهین مانده است.

شکوری: من و پرسپولیس با هم تمام کرده‌ایم

  هادی شکوری در خصوص آخرین روند مذاکراتش با باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: صبح امروز جلسه‌ای با سردار زارع برگزار کردیم و توافقات لازم انجام شد. قرار است رویانیان جلسه‌ای با افراشته رئیس هیئت مدیره شاهین برگزار  کند و کارهای نهایی انجام شود.

مدافع شاهین ضمن تشکر از تیم‌هایی که به وی پیشنهاد داده بودند، گفت: در فصل نقل و انتقالات راه‌ آهن، مس کرمان، مس سرچشمه، نفت آبادان و صبای قم به من پیشنهاد دادند که جا دارد از مدیران و مربیان این باشگاه‌ها تشکر کنم و امیدوارم در مقاطعی دیگر بتوانم با این عزیزان همکاری کنم. ضمن آنکه خدا را شکر می‌کنم که روز گذشته توانستیم حریف خود را شکست دهیم و حضور در فینال را به هواداران بوشهری تقدیم کنیم.

شکوری در خصوص اینکه گزی رئیس هیئت موسسین باشگاه شاهین اعلام کرده این بازیکن می‌ماند،‌ گفت: با تمام احترامی که برای مردم بوشهر و تمام مسئولان شاهین قائلم اما یک سری مشکلات برایم بوجود آمده که دیگر نمی‌توانم در این تیم بمانم. تا آنجا که توان داشتم مسئولیتم را برای شاهین انجام دادم و امیدوارم آنها نیز با رضایت کامل اجازه حضورم در پرسپولیس را بدهند. من با افراشته صحبت کرده‌ام و قبل از بازی گفتم که با جان و دل کار می‌کنم و حالا نیز منتظر مساعدت آنها هستم.

مدافع سابق استقلال تاکید کرد: در جلسه‌ای که با آقای افراشته داشم ایشان نتوانست من را مجاب کند که در شاهین بمانم چون تعهداتی که قرار بود انجام شود، جنبه عملی به خود نگرفت. واقعیت این است ماندن من در شاهین نه به نفع این تیم است و نه به صلاح خودم چون دیگر انگیزه لازم را ندارم و می‌خواهم در تهران به خانواده و زندگی حرفه‌ای‌ام برسم.

شکوری در خصوص اینکه آیا پرسپولیسی‌ شدنش قطعی است،‌گفت: از طرف من و باشگاه پرسپولیس همه چیز قطعی شده و تنها جواب باشگاه شاهین مانده که امیدوارم آنها رضایت بدهند فوتبالم را در تهران دنبال کنم.

وی در پایان در خصوص اینکه وحید طالب‌لو چه نظری در مورد این انتقال داشت، گفت: من و طالب‌لو دوستان صمیمی هستیم و با او نیز در این مورد مشورت کردم و حتی از طالب‌لو کمک خواستم که راهنمایی‌ام کند. وحید شرایط خانوادگی‌ام را می‌داند و با وجود اینکه با هم به شاهین آمدیم همه چیز را به خودم واگذار کرد که بهترین تصمیم را بگیرم.

 

دیدگاه‌ها