کد خبر : 63607 | 10 دی 1390 ساعت 15:08 | 683 بازدید | 0 دیدگاه

مهدی تارتار پس از امضای قرارداد با داماش

سرمربی جدید تیم فوتبال داماش معتقد است تیمش از نظر بازیکن کمبودی ندارد و تنها برای تقویت تیم به یک یا دو بازیکن جدید نیاز دارد.

مهدی تارتار پس از امضای قرارداد با داماش

   مهدي تارتار پس از امضاي قرارداد با تيم فوتبال داماش به عنوان سرمربي، اظهار کرد: پس از جلسه‌اي که با آقاي عابديني داشتيم و خواسته‌هاي يکديگر را بررسي کرديم، در نهايت به توافق رسيديم و قراردادي را تا پايان فصل يازدهم امضا کرديم. البته اين قرارداد به صورت توافقي مي‌تواند تا پايان فصل دوازدهم ليگ برتر ادامه پيدا کند.

سرمربي جديد تيم فوتبال داماش همچنين درباره بازيکنان اين تيم و احتمال جذب بازيکنان جديد گفت: داماش از نظر بازيکنان کمبود ندارد، اما مشکلي که با آن روبرو هستيم، محدوديتي است که در يک يا دو خط با آن دست به گريبانيم. ما در بعضي پست‌ها بازيکن جانشين نداريم که بايد با جذب يک يا دو بازيکن جديد تيم را تقويت و خلاء جانشين مناسب را پر کنيم.

بازيکن اسبق تيم فوتبال پرسپوليس درباره پيوستن مهدي مهدوي کيا به سرخپوشان تهراني گفت: از اين که شنيدم مهدي به تيم سابقش بر مي‌گردد بسيار خوشحال شدم و براي او آرزوي موفقيت مي‌کنم. به هر حال هر مربي دوست دارد در تيمش بازيکني مثل مهدوي کيا را داشته باشد تا هم از تجربه رهبري او در تيم استفاده کند و هم اخلاق خوب و کيفيتش براي ديگران الگو باشد.


سرمربي جديد تيم فوتبال داماش درباره رقم قراردادش با اين تيم نيز خاطر نشان کرد: شايد درست نباشد که درباره رقم قراردادم صحبت کنم، اما فقط مي‌توانم بگويم مبلغي که بابت کار در داماش به من پرداخت مي‌شود آبرومندانه است.


دیدگاه‌ها