کد خبر : 975859 | 24 خرداد 1391 ساعت 09:48 | 2.9K بازدید | 0 دیدگاه

بهمن طهماسبی به صبا پیوست

تیم فوتبال صبای قم در تلاش برای جذب مهره‌های کلیدی در لیگ دوازدهم، با مهاجم سابق تیم‌های فوتبال استقلال تهران و سپاهان اصفهان به توافق رسید.

بهمن طهماسبی به صبا پیوست

تیم فوتبال صبای قم در ادامه تلاش برای جذب بازیکنان مورد نظر خود به منظور حضوری موفق در دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس، یک مهاجم طراز اول دیگر را به خدمت گرفت.
این بازیکن مهاجم سابق تیم‌های فوتبال ایرسوتر نوشهر، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، نفت تهران، پیکان تهران و استقلال تهران است که برای حضور در دوازدهمین دوره بازی‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با مسئولان باشگاه صبای قم رسما به توافق رسید.
در حالی که کادر فنی و بازیکنان صبای قم تمام حواس خود را معطوف آماده شدن برای لیگ دوازدهم کرده‌اند، مسئولان این باشگاه با نظر یحیی گل‌محمدی با یک بازیکن مطرح لیگ برتری به توافق رسید و طی آن بهمن طهماسبی را برای یک فصل جذب کرد.
طهماسبی که پیش از پیوستن به صبای قم در تیم‌های مطرحی در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بازی کرده است، یک گلزن مطرح دوره‌های قبل مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور است که برای لیگ دوازدهم به تیم فوتبال صبای قم پیوست.
این مهاجم مطرح که سابقه عضویت در تیم ملی فوتبال کشورمان را نیز دارد، در باشگاه صبای قم حضور یافت و قرارداد یک ساله خود را با این تیم به امضا رساند تا در دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال با پیراهن صبای قم به میدان برود.
بهمن طهماسبی مطرح شدن خود در بالاترین سطح رقابت‌های لیگ فوتبال باشگاه‌های کشور یعنی لیگ برتر را مرهون تیم فوتبال شموشک نوشهر است که در حال حاضر از تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان به شمار می‌رود.
طهماسبی با تجربه و گلزن بعد از درخشش در تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان و صعود با این تیم به رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، به عضویت تیم فوتبال صبای قم در آمد و در دوره دوازدهم لیگ برتر با تیم فوتبال صبای قم در سه جام معتبر حذفی، لیگ قهرمانان و مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به میدان خواهد رفت.
این مهاجم گلزن در حالی در دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با پیراهن تیم فوتبال صبای قم به میدان می‌رود که در لیگ دهم یکی از شاگردان حسین فرکی در تیم فوتبال نفت تهران بود و با این تیم در هفته پایانی با تساوی یک بر یک مقابل شاهین بوشهر (دیداری که تنها گل نفت را بهمن طهماسبی در دقیقه 94 به ثمر رساند) از خطر سقوط به لیگ دسته اول رقابت‌های فوتبال باشگاه‌های کشور نجات یافت.
این بازیکن در حالی به تیم فوتبال صبای قم پیوست که پیش از این محسن خلیلی مهاجم سابق پرسپولیس، سایپا و مس کرمان نیز به صبای قم آمده است و این دو مهاجم گلزن در لیگ دوازدهم در کنار یکدیگر تیم فوتبال صبای قم را در لیگ همراهی می‌کنند.

دیدگاه‌ها