کد خبر : 1621028 | 10 تیر 1398 ساعت 14:10 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

قهرمانی آفریقا دومین هدف ملی بزرگ اوست؛

اوون: صلاح می خواهد با مسی و رونالدو مقایسه شود

ستاره سال های نه چندان دور لیورپول، به تمجید از عملکرد مهاجم مصری این باشگاه پرداخت.

 اوون: صلاح می خواهد با مسی و رونالدو مقایسه شود

به گزارش ورزش سه، رقابت های جام ملتهای آفریقا در دور گروهی در حال پیگیری است. در این مسابقات شب گذشته تیم ملی مصر موفق شد اوگاندا را با دو گل شکست دهد. محمد صلاح، امید اصلی گلزنی مصری ها، از روی ضربه ایستگاهی یکی از گل های مصر را به ثمر رساند.

 

اما مایکل اوون، ستاره سال های نه چندان دور تیم لیورپول، درباره سطح محمد صلاح اظهارنظر های جالبی داشته است. او گفت: من اعتقاد دارم که کسی در سطح مسی و رونالدو نیست و آمار گلزنی های این دو نفر واضح است. رقابت نزدیکی بین این دو بازیکن وجود دارد. اما اینکه صلاح در دو فصل نخست حضور در لیورپول، در 104 بازی 71 گل به ثمر رسانده، آمار فوق العاده ای است. صلاح دو بار آقای گلی لیگ انگلیس را به دست آورده و این خیلی اتفاق خوبی است.

 

وی در ادامه افزود: صلاح مشخصا روی خودش کار می کند و در حال بهبود آمار گلزنی اش است. من از درخشش او در سال های اخیر شگفت زده نشدم، جایی که او پیشرفت خود را با زدن گل های بیشتر نشان داد و جواب منتقدان را به خوبی داد.

 

اوون افزود: صلاح می خواهد با مسی و رونالدو مقایسه شود. برای این کار، او تنها باید از میانگین گلزنی خوبی که دارد، مراقبت کند. رونالدو و مسی سال ها است که عملکردی بسیار عالی در گلزنی دارند. آنها دو مثال برای صلاح هستند. این مهاجم مصری در حال حاضر به دنبال رسیدن به قهرمانی جام ملتهای آفریقا است، پس از اینکه بعد از 28 سال موفق شد این تیم را به جام جهانی برساند.

دیدگاه‌ها