کد خبر : 1625920 | 02 مرداد 1398 ساعت 14:17 | 2.6K بازدید | 0 دیدگاه

رئیس لالیگا مدعی شد

مجوز بازی گریزمان برای بارسا در خطر ابطال

باشگاه اتلتیکو از لالیگا درخواست کرده است که مجوز بازی آنتوان گریزمان در لیگ اسپانیا را باطل کند.

مجوز بازی گریزمان برای بارسا در خطر ابطال

به گزارش "ورزش سه"، آنتوان گریزمان قرار بود سال گذشته به بارسلونا ملحق شود و با این باشگاه توافق هم کرده بود اما در نهایت قراردادش را با اتلتیکو تمدید کرد تا خشم بارسایی‌ها را موجب شود اما یک سال بعد او تغییر عقیده داد و در یک پیام ویدیویی برای هواداران اتلتیکو خبر از جدایی خود داد.

دو هفته پیش در نهایت انتقال گریزمان به بارسا با فعال شدن بند فسخ 120 میلیون یورویی او نهایی شد و از این پس گریزمان را با پیراهن بارسا خواهیم دید. ستاره فرانسوی روز گذشته اولین بازی خود با پیراهن بارسا را برابر چلسی انجام داد و نمایش خوبی هم ارائه کرد.

 

 

1421526

 

 

اتلتیکومادرید ادعا می کند بارسلونا از ماه مارس و کوران رقابت دو تیم در فتح لالیگا و همچنین بازی های حساس اتلتیکو در لیگ قهرمانان برابر یوونتوس اقدام به توافق با گریزمان کرده است. به همین دلیل باید رقم قبلی بند آزادسازی یعنی 200 میلیون یورو را پرداخت کند و 80 میلیون دیگر باید از سوی بارسلونا به اتلتیکومادرید داده شود.

 

امروز خاویر تباس رئیس لالیگا تایید کرد که باشگاه اتلتیکو درخواستی کتبی ارائه داده برای اینکه مجوز فعالیت گریزمان در لالیگا غیرفعال شود:« اتلتیکو درخواستی کتبی داده و مدعی شده است که مجوز بازی در لالیگا برای گریزمان صادر نشود. این درخواست اگر با مدارکی قابل اثبات همراه باشد، می تواند مجوز گریزمان را بلوکه کند. روندی برای حل و فصل این قضیه در جریان افتاده است.»

 

دیدگاه‌ها