کد خبر : 1620120 | 05 تیر 1398 ساعت 13:50 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

شیاطین سرخ، مهاجم فرانسوی سویا را می‌خواهند

دیلی‌میل مدعی شد منچستریونایتد قصد دارد وسام بن یدر، مهاجم فرانسوی سویا را به اولدترافورد منتقل کند و برای جذب او 35.9 میلیون پوند پرداخت خواهد کرد.

شیاطین سرخ، مهاجم فرانسوی سویا را می‌خواهند

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی دیلی‌میل به نقل از منابع اسپانیایی مدعی شد منچستریونایتد قصد دارد وسام بن یدر، مهاجم فرانسوی باشگاه سویا را در فصل نقل و انتقالات تابستانی به خدمت بگیرد.

 

بن یدر فصل گذشته با پیراهن سویا 54 بازی انجام داده  و برای این تیم 30 گل به ثمر رسانده است. مهاجم فرانسوی 28ساله‌ سویا در فصل 2018 با دو گلی که به منچستریونایتد زد، حذف این تیم از لیگ قهرمانان اروپا را موجب شد.

 

1415346

 

بر اساس این گزارش، منچستریونایتد حالا مصمم به جذب وسام بن یدر بوده و قصد دارد بند آزادسازی 35.9 میلیون پوندی او را فعال کند.

 

دیلی‌میل می‌گوید انتقال بن یدر به این بستگی دارد که آیا روملو لوکاکو که شایعات زیادی درباره انتقالش به اینتر مطرح شده، اولدترافورد را ترک خواهد کرد یا نه. قرارداد فعلی بن یدر با سویا تا تابستان 2021 ادامه دارد و یونایتد به اجبار باید بند آزادسازی قرارداد ستاره فرانسوی را فعال کند.

 

بن یدر در ماه مارس 2018 در جریان دیدار منچستریونایتد و سویا در لیگ قهرمانان اروپا به عنوان بازیکن ذخیره به میدان آمد و ظرف چهار دقیقه با دو گلی که به ثمر رساند باعث حذف شیاطین سرخ از این رقابتها شد.

 

دیدگاه‌ها