کد خبر : 1617521 | 24 خرداد 1398 ساعت 09:40 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

روبرتو کارلوس:

متاسفم که مسی با آرژانتین به اندازه بارسا موفق نبوده

روبرتو کارلوس، اسطوره فوتبال برزیل می‌گوید متاسف است که لیونل مسی با پیراهن تیم ملی آرژانتین به اندازه بارسلونا موفق نبوده است.

متاسفم که مسی با آرژانتین به اندازه بارسا موفق نبوده

به گزارش "ورزش سه"، روبرتو کارلوس، اسطوره چپ‌پای فوتبال دنیا و برزیل با تمجید و ستایش از لیونل مسی، ستاره آرژانتینی این روزهای فوتبال دنیا می‌گوید متاسف است که مسی نتوانسته با پیراهن تیم ملی کشورش، آرژانتین، به اندازه بارسلونا موفق باشد و از این نظر با او همدردی می‌کند.

 

1412820

 

مسی در رده باشگاهی با پیراهن بارسلونا موفقیت‌های بزرگی بدست آورده. او ده بار قهرمان لالیگا شده، چهار بار جام قهرمانی چمپیونزلیگ را بالای سر برده، پنج بار صاحب توپ طلا شده و موفقیت‌های متعدد دیگری را در این باشگاه کاتالان تجربه کرده است.

 

اما مسی تا کنون با پیراهن تیم ملی آرژانتین قادر به کسب موفقیت بزرگی نشده است. مسی و یارانش در فینال جام جهانی 2014 در یک قدمی رسیدن به جام ناکام شدند و در سه دوره گذشته کوپا آمه‌ریکا هم جام قهرمانی را با اختلاف اندک از دست داده‌اند.

 

1411287

 

روبرتو کارلوس که یکی از تحسین‌کنندگان مسی است می‌گوید حیف است که او نتوانسته در سطح ملی هم موفقیت‌های باشگاهی‌اش را تکرار کند. کارلوس در مصاحبه با گل گفت:" مسی فوتبالیست بزرگی است. من متاسفم که او با تیم ملی آرژانتین به اندازه بارسلونا خوش‌شانس نبوده. مسی کسی است که از فوتبالیست‌های سابق گرفته تا ستاره‌های امروز فوتبال دنیا همه ستایشش می‌کنند و از او به بزرگی اسم می‌برند".

 

 

دیدگاه‌ها