کد خبر : 1612594 | 29 اردیبهشت 1398 ساعت 16:44 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

هر کس پیشنهاد دارد به باشگاه بگوید

آغاز پروسه نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس

در فاصله چند روز تا پایان فصل، باشگاه پرسپولیس برنامه ریزی خود برای نقل و انتقالات را استارت زده است.

آغاز پروسه نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، بعد از دو محرومیت نقل و انتقالاتی، باشگاه پرسپولیس در بازار زمستانه موفق شد سروش رفیعی، محمد نادری، مهدی شیری، ماریو بودیمیر، سعید کریمی، مهدی ترابی و مهدی شریفی را جذب کند و به تقویت تیم خود بپردازد.


اکنون در پایان لیگ هجدهم باشگاه در انتظار این است تا برانکو ایوانکوویچ لیست مدنظر خود برای جذب نفرات موردنیازش را اعلام کند تا اقدام به مذاکره با آنها کند. با این حال همانند فصول گذشته سرمربی کروات سرخپوشان همزمان با لیست مدنظر برای اضافه شدن به تیم، لیست نفرات مازاد را اعلام نخواهد کرد و در انتظار خواهد ماند تا در صورت جذب کامل نفرات موردنظرش، بازیکنانی که نیاز به آنها نیست را اعلام کند.


برانکو ایوانکوویچ قصد دارد بعد از دیدار با سپاهان لیست مدنظر خود را در اختیار باشگاه قرار دهد و آخرین جلسه با مدیران تیم بیشتر روی روند آماده سازی تیم برای فصل آینده و برنامه تیم بوده است.


بر همین اساس باشگاه پرسپولیس و ایرج عرب مدیرعامل این باشگاه اعلام کرده به زودی و بعد از جلسه نهایی با برانکو در خصوص پروسه نقل و انتقالات تیم تصمیم گیری خواهد شد. عرب اعلام کرده با توجه به اینکه اکنون 26 بازیکن در لیست تیم قرار دارد، این باشگاه در شرایطی فعالیت خود را در نقل و انتقالات آغاز خواهد کرد که بازیکنان کنونی در صورتی که با پیشنهاداتی همراه هستند، آن را به باشگاه ارائه دهند تا تصمیم‌گیری در خصوص آن انجام شود.


سیاست دیگر باشگاه انتقال بازیکن به خارج از ایران و درآمدزایی از این راه برای تامین منابع مالی لازم برای جذب بازیکن است. پیش از این اعلام شده بود باشگاه با تمدید قرارداد بشار رسن و واگذاری این بازیکن و دریافت مبلغ رضایتنامه به دنبال سودآوری خواهد بود و احتمالا این مساله در خصوص دو بازیکن دیگر هم صدق کند.

دیدگاه‌ها