کد خبر : 1610761 | 21 اردیبهشت 1398 ساعت 15:15 | 33.4K بازدید | 0 دیدگاه

پوچتینو و حرف هایی که بوی جدایی می دهد

مائوریسیو پوچتینو شاید فصل بعد دیگر روی نیمکت تاتنهام حضور نداشته باشد.

پوچتینو و حرف هایی که بوی جدایی می دهد

به گزارش "ورزش سه"، مائوریسیو پوچتینو، سال 2014 و پس از یک فصل موفق در باشگاه ساوتهمپتون، به عنوان سرمربی تاتنهام برگزیده شد. او در 5 سال گذشته تاتنهام را از یک تیم معمولی و در رده های میانی جدول، به تیمی مدعی حتی برای قهرمانی تبدیل کرد و در سه سال گذشته همواره در لیگ قهرمانان حاضر بوده است.

 

 

1404708

 

 

شاهکار این سرمربی آرژانتینی، فصل جاری بوده که بدون حتی خرید یک بازیکن در نقل و انتقالات، توانسته تاتنهام را برای اولین بار به فینال لیگ قهرمانان برساند و 12 خرداد بر سر قهرمانی باید با لیورپول، مصاف حساسی داشته باشد.

 

پوچتینو که روز گذشته در نشستی خبری شرکت کرده بود، در پاسخ به سوالی در مورد آینده، حرف هایی زد که باعث نگرانی هواداران تاتنهام شده است. او فصل گذشته گزینه رئال برای جانشینی زیدان بود و مدتی از او به عنوان گزینه یونایتد نیز نام برده می شد.

پوچتینو گفت:« پس از 5 سال، تکرار می کنم 5 سال، حالا زمانی است که بحثی جدی تر با رئیس باشگاه داشته باشم و مواضع را نزدیک تر کنیم. پیش فصل امسال ما متفاوت با سال های گذشته خواهد بود و این مهم است تا ایده ها و پروژه باشگاه در سال های بعد، روشن باشد. ما اکنون چالش هایی جدی تر پیش رو داریم و نیاز به توجه بیشتری احساس می شود.»

 

 

1404587

 

 

پوچتینو ادامه داد:« 5 سال پیش، هدف اول باشگاه احداث یک ورزشگاه جدید بود و اینکه بتوانیم سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کنیم. از اینکه در این سال ها توانسته ایم هر دو قضیه را به خوبی مدیریت کنیم، خوشحالم و احساس غرور می کنم.

داشتن توانایی برای مدیریت این دو موضوع و این 5 سال موفقیت آمیز، غرور انگیز است. ما برای اولین بار در تاریخ باشگاه به فینال لیگ قهرمانان رسیده ایم و ساخت بهترین ورزشگاه دنیا را نیز به اتمام رساندیم. این یک موفقیت عظیم است و به همین دلیل برای این 5 سال، احساس غرور می کنیم؛ اما از حالا به بعد چه خواهد شد؟ قرار است چه اتفاقی بیفتد و چه کارهایی انجام دهیم؟ چه چیزی برای آینده باشگاه می خواهیم؟

این همان چیزهایی است که باید در موردش با "دنیل لوی"، رئیس و مالک باشگاه صحبت کنم و سپس به شما خبرنگاران بگویم تا آن را به هواداران انتقال دهید.»

 

 

دیدگاه‌ها