هفته بیستونهم لیگ آزادگان در شرایطی برگزار شد که در مهمترین بازی نساجی مازندران موفق شد با نتیجه یک بر صفر مس شهربابک را در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر شکست داد تا صعودشان را به لیگ برتر در فاصله چهار هفته به پایان مسابقات قطعی کنند. گزارش تصویری این دیدار و حواشی ان را در ادامه مشاهده میکنید: