کد: 985701 تیر 1405 ساعت 04:556.6K بازدید

صعود مقتدرانه؛ نسخه رقیب خطرناک پیچیده شد!

هفته بیست‌ونهم لیگ آزادگان در شرایطی برگزار شد که در مهم‌ترین بازی نساجی مازندران موفق شد با نتیجه یک بر صفر مس شهربابک را در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر شکست داد تا صعودشان را به لیگ برتر در فاصله چهار هفته به پایان مسابقات قطعی کنند. گزارش تصویری این دیدار و حواشی ان را در ادامه مشاهده می‌کنید:

معین نادری
1اشتراک گذاری

دیدگاه‌ها

لطفا قبل از ارسال دیدگاه خود، حتماقوانین و مقرراترا مطالعه فرمایید.
لطفا منتظر بمانید...