کد خبر : 1610358 | 19 اردیبهشت 1398 ساعت 11:28 | 21.4K بازدید | 0 دیدگاه

دی‌یونگ: آژاکس داستانی افسانه‌ای با پایانی تلخ داشت

فرانکی دی‌یونگ، ستاره خط میانی آژاکس بعد از حذف دراماتیک تیمش از لیگ قهرمانان اروپا گفت ناکامی آژاکس در یک قدمی فینال مثل داستانی افسانه‌ای، با پایانی تلخ بود.

دی‌یونگ: آژاکس داستانی افسانه‌ای با پایانی تلخ داشت

به گزارش "ورزش سه"، فرانکی دی‌یونگ، ستاره خط میانی آژاکس بعد از شکست دیشب تیمش مقابل تاتنهام و حذف دراماتیک از نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا از این شکست ابراز تاسف کرد و گفت ناکامی آژاکس در رسیدن به فینال نقطه پایانی بر داستان افسانه‌ای این تیم در فصل جاری بود. داستانی افسانه‌ای که با پایانی تلخ همراه بود.

 

فرانکی دی‌یونگ بعد از شکست 3-2 تیمش در مقابل تاتنهام که دیشب در یوهان کرویف آرنا اتفاق افتاد و باعث شد تاتنهامی‌ها به لطف گل زده بیشتر در خانه حریف راهی فینال چمپیونزلیگ شوند، گفت آژاکس شایسته رسیدن به فینال بوده و نرسیدن به فینال رقابتها برای این تیم پایانی تلخ است.

 

1404636

 

دی‌یونگ که در پایان فصل جاری به بارسلونا ملحق خواهد شد دیشب در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" به نظر من ما استحقاق رسیدن به فینال را داشتیم. بازی‌های ما در طول تورنمنت و بازی‌مان در نیمه اول بازی امشب به همه نشان داد که این آژاکس لیاقت بازی در فینال را دارد. البته تاتنهام هم با عملکردی که در نیمه دوم بازی امشب داشت با شایستگی به فینال صعود کرد".

 

ستاره خط میانی آژاکس در ادامه گفت:" فکر کنم امسال همه از نمایش‌های ما در چمپیونزلیگ لذت برده باشند. همه چیز مثل یک داستان افسانه‌ای بود. داستانی افسانه‌ای، با پایانی تلخ. اینکه همه چیز را در آخرین ثانیه‌ها از دست دادیم خیلی ناراحت‌کننده است".

 

دی‌یونگ اضافه کرد:" ما در نیمه اول نشان دادیم چه کیفیتی داریم. ولی تاتنهام در نیمه دوم برای ما مشکلات زیادی درست کرد. ما سومین بار است که در بازی‌های خارج از خانه پیروز می‌شویم ولی نمی‌توانیم در خانه نتیجه بگیریم. واقعا نمی‌دانم علتش چیست؟".

 

دیدگاه‌ها